Nuffnang

KERAJAAN BADUT? Status PAS Dan AMANAH Dalam Kerajaan Selangor Dipersoal!!!


Tidak perlu orang "maha cerdik" pun untuk menilai dan melihat kecelaruan dalam kerajaan Negeri Selangor. Kedudukan exco-exconya yang membentuk kerajaan negeri itu sendiri "menggambarkan" mereka tidak sehaluan tetapi "bersatu" hanya demi kuasa dan kepentingan peribadi semata-mata. 

BN mencabar Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menjelaskan kedudukan AMANAH dan PAS dalam pentadbiran negeri itu.

Pengerusi BN Selangor, Tan Sri Noh Omar berkata, ketika ini kedudukan PAS dan AMANAH dalam pentadbiran negeri Selangor tidak jelas.

“Saya nak tanya menteri besar, AMANAH ini pembangkang atau kerajaan dan PAS hari ini adalah kerajaan atau pembangkang?

“Saya nak tanya pada PAS dan tiga EXCO PAS Selangor, adakah mereka ini dalam kerajaan negeri Selangor atau pembangkang di Selangor,” katanya dalam sidang media lewat malam tadi.

Kata Pengarah BN di PRK Sungai Besar itu lagi, ketika ini kerajaan yang ditubuhkan di Selangor itu masih kurang jelas kerana tidak didaftarkan secara sah.

“Ada dua wakil AMANAH dalam negeri Selangor. Adakah mereka ini pembangkang atau kerajaan? Azmin kena jawab kedudukan PAS dan AMANAH dalam kerajaan negeri,” jelasnya.

Pada masa sama, Noh yakin kempen BN tidak akan terjejas sekalipun bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad turun membantu kempen AMANAH di Sungai Besar.

“Sesiapa yang hendak turun, turunlah. Sesiapa sahaja yang menentang BN kita akan hadapi. Kalau Tun M fikir dia turun BN akan terjejas, dia silap,” katanya sambil menambah BN yakin dapat meraih kemenangan selesa di Sungai Besar.

Ini kerana jelasnya, parti itu akan memastikan jentera kempennya bergerak secara teratur di setiap Pusat Daerah Mengundi yang ditetapkan.
Share this article

1 Komen:

  1. Biasalah..Pas..parti yang tiada maruah...dulu dipijak Dap.kt Penang sekarang kat Selangor..dah terang lagi nak bersuluh...Pas ni kalau muka tak reti malu.dan tak ada harga diri...terhegeh hegeh lah...kalau orang Umno...dah lama angkat kaki...cukuplah Pas...cukup cukup lah...sampai bila kerana nak gaji exco je...suruh Pas jadi Mb tak nak sekarang...jadi lap kaki Dap dan Pkr je.lah

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top