Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

VIRAL!!! "Jubah G-String" Dikecam Netizen


Hish... sesetengah perempuan ni tak sedar ke cara pemakaian diorang tu mengundang bahaya dan fitnah!! Pakai pakaian ketat-ketat sampai melekat kat badan tertonjol bonjol sana sini ditayang free cenggitu aje.

Pakai tudung tutup aurat kat kepala tu elok dah tapi mai kat pakaian tu, Allah.. Sakit mata nak memandangnya la. Mata-mata keranjang yang suka tengok tu, suka la tengok barang free ditayang.

Salah sapa?? Salah diri sendiri la dok menayang cenggitu, ni pakai dress melekat kat badan nampak bonggol belakang dengan spender. Kat depan lain cerita pulak, hurmmmm..

Pakai baju dengan seluar tu longgar-longgar la, nak ikut fesyen tak salah tapi aurat tu jangan dok dedah senang-senang aje walau badan tertutup habis. Tengok Diana Amir, Heliza Hilmi, Irma Hasmie dan ramai la lagi. Cantik dan bergaya aje cara diorang walaupun berlitup. Manis dan sejuk aje mata memandang…

Kalau pakai pakaian tu elok-elok tertutup bonjol-bonjol yang tak patut ditayang, tak ada orang nak buat tak senonoh kat diri tu. Renung-renungkan la.. Baik cara korang bawa diri, InsyaAllah dilindungi dari benda yang tak baik. MissHana/Utaranews.com.
Share this article

1 Komen:

  1. Yang jahat tu yang amik gambar...Kita yang melihat pun turut mendapat dosa. Saya pun ada anak perempuan, akan saya nasihati mereka berhati hati dalam membeli pakaian.

    Harap sesiapa yang hendak membeli pakaian, pastikan jangan lah jarang kainnya sampai nampak.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top