Nuffnang

BANGSAT TAK SUDAH!!! Selepas Khalwat, Liwat Pula Minta Dibenarkan?


Astaghfirullah al azim.....Melayu Islamkah Gerangan Si Faridah Ni? Tak habis-habis membuat kenyataan bangsat yang tidak langsung melambangkan dirinya seorang Muslim. Berpada-padalah. Janji Allah itu pasti....

Ini adalah taktik2 dan strategi DAP yang menggunakan melayu Islam bayangan 'Dyana Sofia' untuk menyerang institusi2 terpenting di dalam Perlembagaan Persekutuan.

■ Sekarang si Nenek ini menyerang Perkara 3, Perkara 11(4) dan Perkara 160(2). Ini termasuk juga Perkara 32 dan Perkara 38.

■ Perjuangan mereka mungkin berpandukan kepada Perkara 5 dan Perkara 8. Tetapi aqidah umat Islam di Malaysia yang 100% nya berpandukan Ahli Sunnah Wal Jamaah mesti dipertahankan dari ancaman fahaman liberalism ini.
■ Minta baca.....

DAP dan PRU14

■ 8 tahun lalu tiada siapa terfikir politik di Johor yang sekian lama dikuasai UMNO akan berubah. UMNO/Barisan Nasional (BN) tewas 18 kerusi di Johor. Malah 4 kerusi Parlimen di Johor dimenangi DAP dan 1 PKR. Syarat awal strategi PRU14 yang diletakkan DAP untuk menawan Putrajaya adalah dengan menawan Nusajaya.

■ Strategi DAP akan menyerang kepentingan masyarakat Islam, tidak menghormati institusi Melayu, memperlekehkan kepimpinan Islam dan mengobarkan sentimen anti Melayu untuk terus melonjakkan sokongan pengundi bukan Islam.

■ Bagi mereka, sejumlah kecil sokongan pengundi Islam yang mengundi mereka adalah penting untuk menawan Putrajaya, DAP akan mempergunakan PAN dan segelintir PKR untuk menyempurnakan hasrat mereka.

■ DAP merupakan parti politik yang berideologikan ideologi Sosialisme Sekular yang tidak akan memberi peluang kepada agama, khususnya agama Islam untuk berperanan secara dominan dalam urusan pentadbiran negeri.

■ Setelah 8 tahun mentadbir kerajaan negeri di Pulau Pinang dan turut memainkan peranan besar dalam pentadbiran Selangor, DAP dilihat telah menyenaraikan gerak kerja yang dirangka untuk PRU14.

■ Mereka akan menonjolkan ramai lagi 'Dyana Sofya' yang tersorok dan terceruk bagi menawan Malaysia. Prospek produk telah dilatih untuk menyambung rantaian perjuangan mereka.

■ DAP akan bertindak sebagai kilang menghasilkan manusia berprinsip yang akan sentiasa menidakkan yang salah dan membenarkan yang benar.

■ Pendekatan mereka, sesiapa sahaja dari kalangan umat Islam atau bangsa Melayu yang bercita-cita untuk pergi lebih jauh ke dalam hirarki kepimpinan DAP, mereka perlu meletakkan ideologi Islam jauh2 atau merangkul ideologi yang diimani DAP secara yakin dan bersungguh-sungguh. Barulah DAP akan reda dan menerima mereka masuk sebahagian daripada keluarga besar DAP.

■ DAP tidak mampu untuk menahan diri daripada bersikap rasis walaupun terhadap kaum sendiri. Modus operandi mereka menakut-nakutkan, mengancam serta menggertak mana-mana Cina yang enggan bersama-sama mereka, atau lebih tepat lagi menyokong kerajaan, kini digunakan secara meluas di media sosial. Sekaligus mengulangi kembali apa yang mereka lakukan secara meluas pada PRU-13.

■ Mereka menggunakan taktik mengugut mana-mana bangsa Cina yang enggan berbaiah dan menyokong mereka dalam semua isu yang mereka timbulkan. Malah mana-mana Cina yang enggan menyokong DAP, bukan sahaja perniagaan mereka akan diboikot, malah kehidupan mereka juga diancam.

■ Memandangkan masyarakat Cina, seringkali hidup dalam kelompok mereka sendiri dan kekangan bahasa serta kegagalan sebahagian besar mereka dalam menguasai Bahasa Kebangsaan, membuatkan mereka terdedah kepada ancaman tersebut.

■ Kesulitan mereka menguasai bahasa Malaysia sehingga ke hari walau pun mereka adalah generasi keempat atau kelima di negara ini menyulitkan lagi cara mereka berfikir dan bergaul dengan bangsa2 lain. Mereka fikir, mereka akan lebih selamat dalam kelompok sendiri walaupun pada masa yang sama, mereka juga sedar, mereka perlu berganding bahu dengan masyarakat setempat, terutama sekali apabila masyarakat setempat merupakan golongan pembeli dan pengguna yang besar.

■ DAP adalah kelangsungan daripada Kuomintang dan Komunis. Mereka sanggup menggunakan kekerasan dan menimbulkan ketakutan serta perasaan tidak selamat. Mereka tidak memberikan sebarang peluang kepada masyarakat Cina sendiri melainkan untuk menyokong mereka semata-mata.

SUMBER
Share this article

1 Komen:

  1. Sudahlah..jangan di layan nenek lagi sorang ni..biul..kita jadinya...anggaplah..semua kenyataan yang keluar dari mulut dia macam nenek yang nyanyuk dah tua tapi tak mampus mampus...tu je

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top