Nuffnang

TERKINI. YDP Agong Stabil Di IJN


Pada 22/10/2015 lebih kurang jam 2000, DYMM SPB YDP Agong telah jatuh pengsan di dalam Istana Negara, Jln Duta Kuala Lumpur.

Berikut kronologi kejadian :-

Jam lk 2000 – 2215, DYMM SPB YDP Agong menerima rawatan susulan di Istana Negara oleh Pegawai Perubatan di dalam keadaan sedar.

Jam 2015, sebuah ambulan dan pegawai perubatan telah masuk ke Istana Negara setelah dimaklumkan oleh kakitangan Istana berkaitan kejadian berkenaan.

Jam lk 2230, Ambulan yg membawa DYMM SPB YDP Agong beredar keluar dari Istana Negara menuju ke IJN Jln Tun Razak untuk mendapatkan rawatan lanjut

Jam lk 2300, DYMM SPB YDP Agong berada di IJN dan mendapat rawatan di Wad Diraja. Keadaan DYMM Agong kini dalam keadaan stabil dan boleh berkomunikasi dengan orang sekeliling.

Difahamkan pihak Istana Negara telah berhubung dengan pihak polis Dang Wangi untuk mengawal keselamatan di IJN sekiranya DYMM SPB YDP Agong ditahan untuk pemeriksaan lanjut.

Dipercayai DYMM SPB YDP Agong mempunyai masalah jantung dan kesihatan.

Keadaan DYMM Agong stabil. Difahamkan juga pihak Istana Negara akan membuat satu laporan polis berkaitan kejadian ini telah ‘diviralkan” oleh individu yang tidak bertanggungjawab berkaitan kesihatan Ydp Agong.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top