Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ARAK : Majoriti MP PAS Ditelanjangkan Speaker Selangor!!




“Keputusan melarang penjualan arak itu … bagaimanapun mendapat reaksi negatif antaranya daripada Speaker Dun Selangor Hannah Yeoh yang dilapor tidak setuju dengan tindakan itu dan berkata ia bukan perkara serius yang perlu dibangkitkan.”

Fitrah sebenar si munafik evangelista DAP yang pandai bermuka-muka akhirnya terselak.

Dah lah keterampilan Hannah Yeoh dibuat-buatnya macam ini…


Tahniah buat PAS.....

Pada Jan 28 lepas, kerajaan Melaka telah memutus untuk melarang penjualan minuman keras di rangkaian kedai serbaneka 24 jam dalam kawasan majoriti penduduk Islam.

Dipetik dari ‘Adun Pas sokong larangan jual minuman keras‘ (Sinar Harian, 4 Mac 2015)




Ooooo...korang nak buat hudud punya main garang DAPig tentang, walaupun PAS mempunyai majoriti dan hak di Kelantan, ni di Selangor pun korang terpaksa jadi pak turut juga kepada puak-puak pemakan babi ni. Betul-betul memalukan..... Tahalul Siyasi apa kejadahnya kalau begini kalau asyik-asyik PAS je yang kena beralah!!!!
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top