Nuffnang

#MH370 : China Pun Pertahan Kenyataan Najib!!



China mempertahankan pengumuman Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Razak berkenaan pesawat Malaysia Airlines MH370 "tamat" di selatan Lautan Hindi dengan mengatakan Najib memilih perkataan itu bagi mengelakkan situasi tidak diingini kepada keluarga penumpang dan mereka di atas pesawat.

Duta China ke Malaysia, Huang Huikang berkata Najib memilih perkataan itu dengan berhati-hati namun ia disalah tafsir oleh pihak lain.

"Apa yang PM katakan sangat penting bagi kami namun ia mencetuskan kontroversi.

"Sesetengah orang melihatnya sebagai pesawat itu hilang, atau terhempas tanpa ada yang terselamat," katanya.


Share this article

1 Komen:

  1. Baru nak keluar kenyataan - si rejim China-DALANG-DUA-MUKA yg. semakin pro-US ni, maklumlah takut dia punya pelaburan dan PATI yg. berlambak kat Tanah Melayu ni akan terjejas. Dan maklumlah dah terdedah tentang kemalangan kapalterbang sebanyak 20 KALI kat CHINA. yg. mengorbankan beribu penumpang!

    Peduli apa kita dgn. gertakan rakyat China! Baik kita sbg. NEGARA ISLAM, tumpukan pada PELANCONGAN Islam dr. Dunia Islam - yg. selalunya sopan!

    Jgn. kita TERPERANGKAP dgn. drama dan gertakan berterusan DAJAL si PENDATANG Cina-Cina RASIS dr. DAPBANGKA/PKRPELIWATI mahupun dr. China ni! Dahlah P. Pinang dibanjiri berpuluh ribu PATI China termasuk pelacur-pelacur/GRO (di Sabah-S'wak & Johor, pun mungkin ramai!) - takut nanti dipaksa pula KDN agar JANGAN ambil tindakan terhadap PATI ini akibat insiden MAS ini!


    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top