Nuffnang

VIDEO : Inikah Kenyataan Nik Aziz Yang Membuatkan Karpal "NAIK TOCANG!!!"




Nik Aziz Nik Mat telah berkata dalam video dibawah bahawa "DAP tidak ganggu PAS kerana terima dasar Islam" . Jadi, jika betul DAP terima dasar islam kenapa pula sekarang Karpal Singh mahu parti berlandaskan agama dimansuhkan?




Lihat video DISINI


Petikan kenyataan :

“Kalau DAP tak mahu bersama Islam, kenapa dia dengan PAS? Saya ulang lagi sekali, kalau DAP menolak dasar Islam, jadi kenapa dia bersama PAS?

“PAS ini adalah satu parti yang ada dasar, bila DAP boleh terima PAS maknanya DAP boleh terima dasar dan dalam masa itu...tiada apa-apa gangguan (daripada DAP),” kata Menteri Besar Kelantan itu.


Ke mana perginya Timbalan Presiden PAS Abg Mat Sabu kita? Sampai ke hari ini (3 hari) Karpal SIngh mengeluarkan kenyataan beliau, satu kenyataan/statement pun tidak keluar dari mulut Timbalan Presiden PAS itu, yang ada hanyalah tindakan "hero" Tuan Ibrahim Tuan Man serta Pemuda PAS yang cuba defend PAS dan konon-konon "bidas" Karpal SIngh. 

Akhir sekali, tahniah la kepada ahli PAS, setelah berpenat lelah dan berjaya memenangi DUN Sungai Limau, rakan anda sendiri (DAP) minta parti anda dibubarkan. Wallahu alam.

- SUMBER
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top