Nuffnang

VIDEO : BULI LAGI!! Junior Universiti Dibuli Sesuka Hati!!






Tindakan pantas dari pihak universiti yang menyiasat video ini memang patut dipuji. Ini kerana, kejadian ragging atau buli seperti yang disiarkan melalui video ini memang sangat keterlaluan terutama sekali bab lempang-melempang tu. 

Suka2 je nak lempang anak orang. Kalau la aku dapat muka orang yang melempang tu, kita lempang dia ramai-ramai. Biar dia rasakan apa perasan di lempang sesuka hati.

Kalau dah tak reti nak buli secara berhemah [senda yang tidak keterlaluan] baik tak payah teruskan tabiat seperti ini. Buat sakitkan hati orang je la.





BB : ADA KE BULI YANG BAIK? Confius gak dengan statement di atas ni!!
    Share this article

    9 Komen:

    1. boleh tahu apa tindakkan diambil pada pembuli...jahanam btl lh mcm ni,

      BalasPadam
    2. malu tgok prangai senior2 ni. saya prnh jd senior dulu, x buat bnd2 gni.org baru kn tolong bukn buli.kalu jahat sgt, masukkan dia skula budak2 nakal tu.nak sangat.....

      BalasPadam
      Balasan
      1. budak kecik bler ler ....pukimak punya orang .haramjadah punya babi tak tahan tengok orang raging kalau gua confirm 2/3 orang gua tikam balik puiii.

        Padam
    3. UNIVERSITI MANA NE ? TAK MAU ANAK AKU MASUK DI U YANG PELAJAR NYA KURANG AJAR MACAM NE.

      BalasPadam
    4. Dulu aku pernah kena raging tapi aku lawan balik...aku siap sound lagi ko nak mampos kat luar ke atau kat sini..? Saja acah2 sbb alang2 nak kena belasah tu biarlah puas hati...last2 rupanya pengecut depa2 nie...ramai2 dia berani tapi bila aku target yg paling poyo leerrrrr....kecot telur terus. Pastu aku kena pulau tapi mampos laa....aku dtg nak belajar bukan nak makan penampar org....

      BalasPadam
    5. kalau kena kat adik aku siap la.. kenal btul aku budak2 dlm vdeo ni..

      BalasPadam
    6. Haih aku berbulu dengan pihak universiti ni...apa ke bangang yang bagi budak2 keluar tanpa cikgu..makan gaji buta...satu lagi budak baju merah tu dgn perempuan haram tu...kalau aku tahu..aku suruh dia jilat bontot aku...kerajaan ,menteri pelajaran tak buat apa ke..jgn slow sangat...kalau kes lain2 laju jer...buang terus mereka yang buli tu...pengetua universiti tu pun patut dibuang...

      BalasPadam
    7. Video ni amat memalukan dan keterlaluan. Sepatutnya zaman sekarang tiada lagi kes kes buli sebegini. Seingat aku dulu pada awal tahun 2000, aktiviti buli senior buli junior dan kena banned. Sebab zaman aku masuk Universiti dulu, program suiakenal ditukar kepada MINGGU WAWASAN SISWA. Tiada pulak aku dengar kes kes buli. Ini da lama senyap balik da mula lagi. Ambil tindakan undang-undang yang lebih ketat terhadap pembuli pembuli ni. Kasi ajar sikit...buang terus. Macam kanser merebak....Bagi penggawa-penggawa kolej...anda jgn tido jer makan gaji buta...anak org kena belasah sampai lunyai kau tidak tahu!!!! Ptuiiiii....Kalau la anak aku yang kena...siap la yang kaki buli aku lunyaikan juga..baru fair....

      BalasPadam
    8. minta ambil tindakan TEGAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BalasPadam

    APA Kata Anda?
    Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

    Nuffnang 3

    MENARIK

    BB Followers

     
    Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
    Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
    back to top