Nuffnang

PANAS : KERUSI KOSONG DI PROGRAM NAJIB BERSAMA MAHASISWA

Panas... Panas.... Panas.....

Apa yang telah berlaku? Siapa yang mengendalikan program tersebut? Cukup ke promosi yang dibuat? Universiti mana? Pelbagai persoalan menyelubungi fikiran ini apabila terbaca tajuk sebuah blog hari ini. Ceh! Rupa-rupanya kerusi tu kosong selepas program tu selesai @ dalam erti kata yang lain, PM Kita DS Najib Tun Abd Razak telah pun selesai menyempurnakan acara yang disusun.

Sambutan luar biasa dan sokongan padu yang ditunjukkan oleh mahasiswa dari pelbagai IPTA kepada DS Najib Tun Razak malam tadi jelas membuktikan bahawa dakwaan pelajar pro-pembangkang kononnya anak muda hari ini menolak kepimpinan DS Najib Tun Razak hanyalah omong kosong yang disokong oleh MINORITI pelajar yang sudah diresapi oleh fahaman politik pembangkang.

Bergema UiTM Shah Alam dengan laungan "We Love PM!", "Keranamu PM!" dan "1Malaysia!" oleh 10,000 mahasiswa dari seluruh IPTA di Malaysia ketika Majlis Perlancaran Yayasan Sukarelawan Siswa dan amanat PM bersama warga kampus malam tadi.

"Jika 100 orang pelajar turunkan bendera tempoh hari tidak bersama saya, di sini ada 10,000 orang bersama saya" inilah ungkapan yang diluahkan oleh DS Najib Tun Razak ketika menyampaikan ucapan.

Baca lagi di Media Kedah
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top