Nuffnang

AWIE, ADIRA AF GEGAR PARIT SULONG MALAM INI


Awie, masih bertahan di hati anak muda


Karnival Mesra Belia kembali lagi. Kali ini bertempat di Dataran Parit Sulong, Batu Pahat, Johor. Karnival yang diadakan bersempena dengan LTDL 2012 bakal menyaksikan persembahan artis-artis terkenal tanah air malam ini seperti Awie (Wings), Adira AF, Ezad Exist dan ramai lagi.




Melalui sumber yang BB perolehi, karnival anjuran KBS  dan Majlis Belia Malaysia (MBM) ini telah bermula daripada kelmarin dengan pelbagai pengisian menarik khususnya bagi golongan muda. Semalam sahaja, dianggarkan sekitar 8 ribu orang penduduk sekitar yang terdiri daripada golongan muda dari Parlimen Parit Sulong membanjiri Dataran Parit Sulong .




Semalam juga para pengunjung disajikan dengan Pertandingan Akhir Battle of the Band dan Pertandingan Akhir Karaoke. Peserta-peserta yang bertanding bagi kedua-dua kategori merupakan belia dari sekitar Parlimen Parit Sulung dan Batu Pahat. Adun Dun Semerah, YB Datuk Ariss Bin Shamsuddin telah hadir bagi menyempurnakan penyampaian hadiah dan bermesra dgn penduduk setempat.



BB : Rugi rasanya tidak dapat bersama di Parit Sulong Malam ni...
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top