Nuffnang

"CABUL" AWEK SHELL : Lelaki Ini Akhirnya Mohon Maaf


Seorang lelaki yang mengaku sebagai salah seorang yang 'mencabul' model wanita pada posternya di stesen minyak tampil memohon maaf di atas tindakannya yang keterlaluan itu.

“Kepada semua yang mengenali dan tidak mengenali pun... saya memohon ampun dan maaf atas kesilapan yang saya buat dan saya sedar yang saya salah kerana bersikap tidak elok pada patung #gadisShell tersebut.

“Kepada keluarga #gadisShell, saya memohon ampun maaf zahir dan batin pada bulan yang mulia ini,” katanya menerusi paparan skrin akaun Instagram ‘_nasrulazmi’ yang dikongsikan di Facebook Mualim Mohd Fadhli pada Ahad.

Bagaimanapun, setelah cuba mencari akaun instagram tersebut namun ia kini tidak lagi aktif atau berkemungkinan sudah bertukar nama. 

Pengguna Facebook yang berkongsi permohonan maaf lelaki yang dikenali dengan nama ‘Nasrul Azmi’ itu adalah Mohd Fadhli Othman seorang aktivis Pertubuhan Ikram Malaysia, sebuah pertubuhan dakwah, tarbiah dan kebajikan yang prihatin terhadap kehidupan masyarakat termasuk menangani isu pornografi.


Permohonan maaf yang dibuat oleh seorang lelaki yang mendakwa dirinya mencabul 'model Shell' pada poster di stesen minyak berkenaan.

Menurut Nasrul Azmi, beliau berterima kasih di atas kecaman orang ramai berhubung sikapnya itu kerana ia telah membuatkan dirinya insaf.

“Semoga Allah dan kamu semua memaafkan kesilapan saya. Terima kasih atas kecaman yang membuatkan saya sedar.

“Sekali lagi, saya Nasrul Azmi memohon maaf kepada semua, harap perkara ini tidak diperbesarkan lagi. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin,” katanya.

Ahad lalu heboh netizen memperkatakan mengenai model pada poster berkenaan, Nor Shafila Khairusalleh, 25, kesal dengan tindakan sekumpulan lelaki mencium dan memegang beberapa bahagian sensitifnya ketika bergambar.

Walaupun ia hanya dilakukan pada papan poster dirinya, gambar-gambar yang menjadi tular itu telah mengundang kemarahan netizen kerana menganggap ia satu bentuk pencabulan, walaupun tidak dilakukan pada empuya diri sebenar.

Nor Shafila mula dikenali selepas papan posternya bersaiz separuh badan sedang memegang air mineral tular di media sosial.

Tidak lama kemudian, Nor Shafila 'muncul' sekali lagi dengan papan poster bersaiz badan penuh manusia mempromosikan bahan api Shell yang mempunyai Dynaflex.
Share this article

1 Komen:

  1. Aku harap si mamat2 ni JANGAN ulangi lagi sudah perangai PENCABULAN Seksual amat JIJIK depa ni! Kalau buat lagi; semua PENCABUL2 ni kena diTANGKAP oleh POLIS!

    Bagaimana pula satu lagi kes PENCABULAN seksual ni; lihat di di - http://www.my-fokus.com/2017/06/gadis-singapura-dakwa-dihidangkan.html , Gadis Singapura Dakwa Dihidangkan "Kemaluan Lelaki" Goreng Oleh Peniaga Pulau Pinang, My Fokus Admin 6/29/2017!Mana juga POLIS & Kem. WANITA oi atas semua KES2 PENCABULAN SEKSUAL ni?!!!!!!! Ini BUKAN bahan LAWAK!!!

    Itulah, budaya PORNO-LUCAH/HOMO/Penagihan DADAH amat menJIJIKkan & yg. MENGANCAM KESELAMATAN/KEBAJIKAN/HAK wanita & kanak2 serta umat Islam terutamanya, makin MENINGKAT kat NEGARA ISLAM kita ni - sbb. tu, kita mesti TUMBANGkan juga mana2 puaka2 LIBERAL-si PENJILAT rejim2 TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPjuboqBABI/PKRhomo ANJING KURAP/madey anak BERANAK BANGSAT RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - rejim2 ni patut diMAMPOSkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rejim2 ni juga yg. MENGUASAI AST*O/ I-FL*X/M. TATL*R PORNO/HOMO tu!

    Dan lihat apa jadi kat isu POSTER Shell ni; imej gadis Islam/Melayu berTUDUNG pun nak diCABUL dgn. JIJIKnya; termsk oleh si lelaki PENAGIH2 DADAH/PORNO Islam/Melayu yg. dah TAK dak MORAL lansung; inilah akibatnya bila budaya PORNO/HOMO/penagihan DADAH telah diHALALkan dan diNORMALkan oleh puak DAPjuboq BABI/PKRhomo ANJING KURAP - yg. sengaja nak MENJAHANAMkan moral jenerasi MUDA Islam/Melayu kita!

    Tok Labu.

    Nota: Jab. Agama Islam JANGAN hanya TANGKAP rakyat MISKIN/BIASA dr. umat ISLAM dlm. kes berZINA/minum ALKOHOL/berPAKAIAN LUCAH dsbnya! Dlm. ISLAM - TAK ada perbezaan dlm. HUKUMAN utk. yg. KAYA & MISKIN, OI!

    Maka, TANGKAP juga puak ELIT Islam/Melayu LIBERAL yg. pikiaq depa boleh buat apa depa suka - lihat sj. Malaysia TAT*ER; sungguh MEMUAKkan kehidupan ELIT si LIBERAL Islam/Melayu, termsk. yg. dah TUA BANGKA (penuh MEKAP TEBAL-mcm. PONTIANAK/asyik berPESTA harijadi-ala BARAT/ZIONIS)! Jenerasi muda dr. PUAKA2 mcm. ni nak jadi PEMIMPIN2 Negara Islam kita ni?!! Apalagi, bila si EJEN2 DAPjuboq BABI/ZIONIS sedg. "INFILTRATE" msk. ke jenerasi Islam/Melayu ELIT; termsk. melalui PERKAHWINAN!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top