Nuffnang

VIRAL : Video "Gelek Ghair@h" Anak Pelakon Dikecam Netizen


Apa nak jadi daa.... Satu video klip yang menunjukkan seorang gadis sedang menari gelek dengan penuh ghairah, kini sedang tersebar dan semakin viral di media sosial serta dikongsi menerusi laman sembang.
Video yang berdurasi 29 saat itu memaparkan seorang gadis menari tarian gelek dengan memakai pakaian yang sangat menjolok mata. Video berkenaan juga dimuat naik oleh gadis berkenaan sendiri ke laman perkongsian sosial untuk tatapan umum.

Bagaimanapun, hasil tinjauan pihak kami, video berkenaan kini sudah dibuang dari akaun tersebut. Bagaimanapun, salinan video berkenaan kini tersebar meluas yang membuatkan nama gadis berkenaan semakin popular.

Gadis tersebut yang menggunakan nama Ira Kaza, dipercayai merupakan anak perempuan kepada seorang pelakon 80 an yang terkenal. Netizen menyifatkan tindakan gadis tersebut sebagai menjatuhkan imej bapanya yang disegani sebagai pelakon senior dalam industri seni.

Tidak diketahui motif sebenar Ira Kaza memuatnaik video sebegini ke laman sosial.. Mungkin dia sengaja mahu meraih populariti murahan ataupun sengaja mahu mencari jalan mudah untuk dikenali ramai.

Yang nyata, perbuatan Ira Kaza itu mendapat kritikan pelbagai pihak dan tak kurang juga yang melabelkan dirinya sebagai menconteng arang ke muka keluarga.. – Utaranews.com

Share this article

3 Komen:

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top