Nuffnang

HIJAB : Juliana Evans Dikecam Peminat!!!



Juliana Evans telah dikritik oleh peminatnya di laman sosial Insta apabila dia memuat naik gambar bertudung.

Ini kerana ia dilakukan semata-mata untuk sebuah filem pendek bertajuk Freedom To Discriminate. Peminat mempertikaikan Juliana memakai tudung atas kehendak manusia dan bukan seruan Illahi.

Antara komen yang diberi:

"Pengarah suruh pkai tudung bleh plak pkai tp klau ALLAH suruh pakai tudung tutup aurat x nak ikut plak nmpak sgt hati itam alasannya xmau pkai x mai seru lg kah..kahh.."
"Jgn kerana wang, baru nak pakai tudung.. Lepas tu dah habis shutting, bukak semula semua… Ini permainkan hukum agama namanya.. Moga allah beri taufiq dan hidayah pada kita semua~ aamiin" 
"Entahlah, serba salah nak komen tetapi janganlah kita menghukum, menuduh hati orang lain hitam dan sebagainya sebab siapa kita untuk menilai sedangkan diri sendiri masih insan yang lemah. Bukan apa tak sedap didengar dan perkara ini boleh mencetuskan fitnah dan menampakkan Islam itu berkeras kepada kita walaupun ia sangat mudah". 
"Tidak terlepas memberikan komen adalah pengarah dan penerbit Excellent Pictures, Ahmad Idham yang ingin menawarkan watak kepada aktres itu nanti".
Ok confirm this watak for next film Jue Evans… Hehehe



Share this article

1 Komen:

  1. Tu je lah kerja orang Melayu....nak mengutuk sesama sendiri. Tenaga bersuara dan membantah macam ni, elok ditujukan kepada musuh Islam yang LEBIH NYATA dan LEBIH MERBAHAYA!!!!
    Setakat nak mengutuk artis2 yang hanya mencari rezeki, buat apa? Macam lah yang mengutuk tu baik sangat.
    Stay focused on what and who is your REAL enemy. Pelakon ni boleh settle sendiri antara dia dengan Tuhan. Dia tak menyakiti sapa2 kan?
    Yang puak gereja dan DAP yang terang2 menghina dan memperkecilkan ISlam, adalah LEBIH merbahaya! Termasuk jugak orang2 yang bertudung dan berkepiah dalam golongan PAS ANWARINAS.
    Sapa yang patut kita bersuara? Pelakon yang belum bersedia berhijab dan hanya mencari rezeki dan tak pernah memberi ceramah yang dia tu kononnya maha alim dan maha tahu segala2nya ( tiba2 teringat pulak kat sundal wardina tu) atau anasir2 yang BENAR2 nak menjatuhkan Islam?


    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top