Nuffnang

MH370 : Twit 3 Pemimpin Yang Menimbulkan TandaTanya!!!





Apa sebenarnya yang cuba "DISAMPAIKAN" oleh ketiga-tiga pemimpin PR ini? Apakah mereka telah "MENGETAHUI" plot atau jalan cerita "misteri" kehilangan pesawat MH370? Harap sangat semoga ia tidak langsung mempunyai perkaitan. Namun, dalam politik "Nothing is Impossible".




Apa yang lebih menarik, twit dari Tian Chua "....... The people will bring down Najib in 5 months, that I promise you!!!"

Twit ini dipost Tian Chua selepas sahaja Anwar didapati bersalah oleh Mahkamah Rayuan berhubung tuduhan liwat ke atas bekas pegawai khasnya bernama Saiful Bukhari. 5 bulan? Najib akan digulingkan?

Apakah maksud dan tujuan Tin Chua yang sebenarnya?





Yang YB sorang ni lagi la tak boleh blah. Siap sebar fitnah lagi. Atau itu sebagai ujian dan klu? Nak lihat sejauh mana respon pihak "bertanggungjawab" untuk kes-kes begini.

Apa pun, penulis tidak mahu membuat sebarang tuduhan. Serahkan sepenuhnya kepada pihak berkaitan untuk menjalankan siasatan. Hanya dipanjatkan doa kepada Illahi semoga dipermudahkan segala usaha dan ikhtiar dalam merungkai misteri kehilangan #MH370 ini.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top