Nuffnang

AKTRES PANAS JULIA PEREZ AKHIRNYA INSAF?

HAH!! Julia Perez insaf?? Sungguh, BB langsung tidak mengenali siapa Julia Perez ni sebenarnya. Sehinggalah isu pertengkaran Julia dan Zed Zaidi (Presiden SENIMAN) berikutan isu permit kerja dan cemuhan Julia sendiri terhadap mutu drama di Malaysia.
 
 
 
 


Ada yang mengatakan Julia Perez ini sehebat Maria Ozawa, pelakon aksi panas dari negara matahari terbit, tetapi BB tak tahu la pula akan kebenaran dakwaan ini. Pun begitu, adalah tidak wajar rasanya artis luar seperti Julia ini memperlekehkan kualiti drama atau filem di negara ini secara terbuka seperti ini.
 
 
 
 
Sudah la menantikan "SHOT" filem di negara kita, dah tu kutuk pula. Kalau kena cara dan tempatnya, BB rasa tidaklah sampai Zed Zaidi ni melenting. Dan bagi pandangan peribadi BB, Zed Zaidi harus diberikan pujian di atas teguran beliau kepada Julia. Baru la sesuai dengan jawatan sebagai Presiden SENIMAN. Ulasan Zed Zaidi KLIK SINI
 
 
 
 
 
 
 
 
Sememangnya si Julia Perez ini penuh dengan kontroversi.  Jupe yang merupakan nama glamer Julia telah melukis tatu “Hayya ‘alal falah” di belakang tubuhnya. Kalimat ini adalah salah satu ayat di dalam seruan azan yang membawa maksud "marilah menuju kemenangan".
 
 
 
 
 
Dalam melihat kontroversi terbaru ini, BB terfikir adakah ini merupakan cara penerbit filem untuk mendapatkan "PUBLISTI MELUAS" secara murahan??
 
 
Wanita bertubuh seksi yang kerap disapa Julia Perez ini lahir di Jakarta, 15 Julai 1980. Beliau adalah anak kepada Angkasa Jaya dan Sri Wulansih. Namanya dikenal di industri hiburan sebagai pelakon dan penyanyi dangdut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Semakin parah apabila kurniaan Illahi disalahguna dan dipersendakan...... Huh!! Na'uzubillah...
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top