Nuffnang

PANAS : THE UNSPINNER DEDAH KAITAN ANUAR REFORM DAN AHMAD MASLAN

Tidak keterlaluan kalau dikatakan, Ketua Penerangan UMNO yang terlebih asyik mempromosikan dirinya dan perasan dia glamour, sebenarnya adalah seorang yang masih lemah lagi dalam dunia politik. Dan setara dengannya juga adalah beberapa orang budak-budak hingusan yang menggelarkan dirinya blogger. Kelemahan Ahmad Maslan dan sekumpulan blogger-blogger hingusan akan memberikan natijah yang cukup besar kepada UMNO dan BN.Budak-budak hingusan seperti Panglima Perang Cyber dan Razman Hakimi yang tidak berotak tetapi sentiasa perasan mereka cukup dan terlalu bagus.


Teguran kami tentang kehadiran Anuar Mohd Nor atau lebih dikenali sebagai Anuar Reform yang sentiasa ada dalam perbincangan-perbincangan sulit dan kemudiannya setiap butir perbincangan tersebut diketahui oleh pihak musuh, dianggap sebagai satu fitnah.Setakat mana kamu semua kenal Anuar Mohd Nor ? Kami dah lama kenal dia dan kami boleh tahu berapa banyak bulu dalam seluar dalamnya. Kami tahu taktiknya, kami tahu caranya dan kami tahu siapa dia.Anuar Reform tidak pernah mengalih iktikad politiknya.

Biarpun dari tahun 1998 sehingga sekarang, dia masih menyamar sebagai ahli UMNO, hakikatnya Anuar Reform sebenarnya adalah syaitan yang bukan sahaja berjaya memperbodoh-bodohkan gerombolan budak hingusan yang mudah cair hati mereka dengan sedikit penjelasan lunak syaitan yang bernama Anuar Mohd Nor. Tiada sebarang bukti yang menunjukkan Anuar Reform mengambil butir-butir dari pihak PKR dan membawanya ke dalam UMNO, sebaliknya yang dilakukan oleh Anuar Reform ialah mengutip setiap maklumat dari dalam UMNO kepada PKR, khususnya Anwar Ibrahim dan chegu bard.

Baca lagi di The Unspinner

BB : Jangan Cepat Melatah
Share this article

1 Komen:

  1. ulasan terbaik dan pencerahan dari amenoworld wakakakaka.

    http://amenoworld.blogspot.com/search?updated-max=2012-11-09T01:26:00%2B08:00&max-results=1&start=1&by-date=false

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top