Nuffnang

PANASSS!!! Artis Dedah Kejalangan Pemimpin PPBM!!!


Wow.... ini betul-betul pendedahan berani dan menggemparkan!Seorang pemimpin Pakatan Harapan Mohd Hafiz Mohd Barkawi didakwa mengajak dua artis untuk bersetubuh di hotel.


Pendedahan ini dibuat oleh Zarina Anjoulie, seorang artis yang terkenal dengan pemakaian seksi dan tidak kekok mendedahkan 'aset-aset' berharga sejak kemunculannya di dunia hiburan.


Zarina juga mendedahkan Hafiz Barkawi juga mengajak Fatiya Latif untuk turut bersetubuh mungkin di hotel yang sama.

"Yang kiri ni Suami siapa ni dok msg2 aku ni pastu siap msg fatiya Ajak tido hotel disgusting plz . Ni la masalah org2 tun baru dapat duit sikit nk lupa diri. Sorry kita orang geng anti laki org ye tq nye"

Sebelum ini Fatiya terkenal sejak kemunculannya di live video bigo yang turut menayangkan 'aset-aset' berharga kepada seluruh rakyat Malaysia, tidak mengaku namun akhirnya tampil meminta maaf kerana tak sengaja mendedahkan, "saya tidak tahu ianya live," katanya lagi.

Zarina turut memuat naik gambar butir-butir bayaran hotel yang dibuat oleh Hafiz Barkawi.

"Sebelum kau putar kat org n bini kau nanti pastu cakap Aku ni minah saiko amik pic Kau online kan"
Zarina membuat pendedahan tersebut supaya Hafiz Barkawi tidak dapat menuduhnya sebagai 'saiko' dan menipu orang ramai terutama isterinya yang perhubungan haramnya adalah kerana salah artis.

Tindakan bijak Zarina ini mungkin dapat menyelamatkan lebih ramai gadis-gadis dan wanita-wanita di luar sana daripada musang berbulu ayam yang konon mahu menyematkan Malaysia padahal mereka sendiri menjahanamkan anak bangsa sendiri untuk disetubuh.


Sampai dua orang sekaligus pula tu. Terpengaruh dengan budaya barat konon nak tiru "threesome" ke?

Buat Mohd Hafiz Mohd Barkawi, sila tampil bagi menjelaskan perkara sebenar andai berita ini fitnah atau saman artis Zarina Anjoulie ni. Bukan apa, perkara-perkara sebegini pastinya memberikan kesan negatif kepada kepimpinan PPBM seterusnya Perdana Menteri, YAB Tun Dr Mahathir Mohamad.





© Pemimpin PH ajak artis 'threesome' di hotel - Abu Leman
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top