Nuffnang

FITNAH DAJJAL : Bukti Rosaknya Akhlak Melayu Dalam Acuan DAP


SIKAP biadap Mejar Zaidi Ahmad, Pegawai Penerangan kepada Lim Guan Eng, Ketua Menteri Pulau Pinang semakin melampau. Rakyat Malaysia tidak boleh bertolak ansur lagi maka mereka mula bertindak dengan membuat laporan polis.

Mejar Zaidi dikatakan telah membuat kenyataan jelek dan fitnah terhadap Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak. Pertubuhan Alumni Universiti Luar Negara (ALUMNI) tampil membuat laporan polis tersebut.

Encik Naseron Ismail, selaku Setiausaha Pertubuhan Alumni Universiti Luar Negara (ALUMNI) meminta agar sebarang bentuk fitnah media sosial dihentikan. Ini penting untuk menjaga dan menjamin ketetertipan umum, keharmonian dan kesejahteraan masyarakat. Beliau berkata demikian dalam satu sidang media sejurus selepas laporan polis dibuat.

“Kita perlu memerangi dengan segera, seterusnya mencegah dan membenteras gejala fitnah di media sosial hingga tuntas,” tegas beliau merujuk kepada fitnah ‘dajjal’ yang telah dihambur oleh Zaidi terhadap PM.

“Kepada saya dan ramai rakan-rakan pemerhati politik di luar sana. Kami berpendapat tidak salah jika mengkritik dan menyatakan pendapat secara jujur dan terbuka tetapi biarlah berfakta dan ada subtancenya,” ujar beliau.

Rakyat Malaysia perlu tahu bahawa menuduh seorang Perdana Menteri merompak berbilion ringgit tanpa bukti yang sahih dan nyata adalah satu fitnah. Selain merupakan satu dosa, ianya juga satu kebiadaban yang tidak boleh diterima oleh akal yang waras.

Ini bukan kali pertama Mejar Zaidi bersikap biadab. Sebelum ini tular di media sosial satu video memaparkan Pegawai Penerangan Ketua Menteri Pulau Pinang menghina anak muda Pulau Pinang sebagai SAMPAH. Video tersebut dirakamkan secara rahsia.

Selain Mejar Zaidi, beberapa orang pemimpin Melayu DAP yang lain turut mengeluarkan kenyataan dan dakwaan yang biadap terhadap orang Melayu dan agama Islam. Rakyat melihat ciri-ciri pegawai pilihan lantikan Lim Guan Eng dan pemimpin kanan DAP lain yang berbangsa Melayu boleh dikatakan angkuh, bongkak dan sombong seperti pemimpin DAP yang lain juga.

Jika kita imbas sejarah silam, penghinaan terhadap bangsa Melayu ini bukan sekarang dilakukan , malah ianya telah dilakukan sejak dahulu lagi yang mana dipelopori oleh Lim Kit Siang.

Melayu DAP ini boleh dikategorikan sebagai “hamba politik” DAP. Mereka ini tidak mampu untuk mempertahankan langsung bangsa dan agama yang mereka anuti. DAP seolah-olah menggunakan Melayu DAP ini untuk terus melakukan penghinaan dan maki hamun terhadap bangsa Melayu dan Islam tanpa sekatan.

Taraf “hamba Politik” berketurunan Melayu ini boleh diumpama kan “hamba abdi” yang digunakan oleh orang orang Inggeris satu ketika dahulu. “Hamba Politik dan”Hamba Abdi” tidak banyak bezanya dengan apa yang dilakukan oleh DAP terhadap orang Melayu Islam.

Ini bukan pertama kali DAP mengeluarkan kata kata penghinaan terhadap bangsa Melayu Islam dalam Negara ini. Tujuannya ialah untuk mencetuskan kemarahan orang Melayu dan menjadikan Negara ini tidak stabil .

Apabila kestabilan dan keamanan dalam Negara tercalar dengan tidak secara langsung DAP akan memainkan peranannya dalam isu kemunduran pelaburan dan kelembaban ekonomi. Ini lah niat jahat DAP terhadap Negara ini.

Dengan mengwujudkan “hamba Politik” yang terdiri dari orang Melayu Islam, DAP dilihat mampu mempergunakan “hamba Politik” ini untuk membentengi tindakan mereka dan usaha untuk meruntuhkan Negara dan kerajaan yang dipimpin oleh orang Melayu.

Orang Melayu rosak apabila mereka bersama DAP.

– pru14.tv
Share this article

2 Komen:

  1. Adakah Melayu yang diguna sebagai hamba abdi oleh DAPig ini betul betul orang berbangsa Melayu dan beragama Islam? Banyak bangsa lain yang mempunyai wajah Melayu dan boleh bertutur Bahasa Malaysia tetapi apabila disiasat mereka ini bukan bangsa Melayu dan bukan beragama Islam. Jika DAPig boleh gunakan bangsa kita yang beragama Islam untuk memaki hamun dan menabur fitnah merata rata sudah tentu kita boleh buat apa yang mereka buat malah lebih lagi dahsyat daripada mereka. Kita tidak perlu takut mengata dan memfitnah mereka kerana mereka dalam DAPig adalah berbangsa cina dan india dan kebanyakan mereka tidak beragama. Tidak salah kita mengata ngata dan memfitnahkan mereka kerana mereka tidak berbangsa dan beragama. Jangan risau dengan dua tiga kerat Melayu dalam DAPig kerana mereka adalah hanya hamba abdi dan patut diludah dan dicaci. Mereka ingat jika DAPig memerintah (tak mungkin langsung) mereka akan diangkat menjadi menteri dan sebagainya. Jangan mimpilah. Apa yang akan berlaku mereka ini akan bermimpi ngeri dan terus diperhambakan. Masa itu baru mereka sedar apabila semua orang Melayu akan menghina mereka hingga keliang kubur dan keanak cucu.

    BalasPadam
  2. Akal kita ini nanti di akhirat akan mengadu kpd Allah ....Ya Allah , Kau berikan aku (akal) kpd tuan punya badan aku ini , tetapi tuan badan aku ini TIDAK menggunakan aku di dlm menilai yg mana satu lanun. Bukti dah bersepah di merata negara yg sedang memburu lanun , tetapi tuan punya badan aku ini , membutakan mata , hati dan lebih buruk lagi memperlekehkan AKU ( akal yang Kau berikan YA Allah kpd nya ) lalu membela dan menyokong lanun . Bagaimana ya ?

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top