Nuffnang

VIDEO : Semakin Melampau, Ira Kaza Tampil Gelek Tanpa Seluar Pula!


Hmm... nampaknya permohonan maaf pelakon Kazar bukanlah pengakhiran kepada aksi terlampau anaknya Ira Kazar sebaliknya seolah-olah seperti membakar semangat pula untuk dia memuatnaik video yang lebih panas lagi.

Belum pun reda kemarahan dan kritikan dari netizen berkenaan video tarian gelek ‘ghairahnya’, anak kepada pelakon dan penyanyi terkenal, Ira Kaza sekali lagi menggemparkan laman sosial apabila muncul dengan video tarian keduanya.

Kali ini, dia dilihat lebih ekstrim apabila menari seolah tanpa seluar dan hanya memakai baju labuh tidur, berbanding sebelum ini yang menggenakan seluar legging.

Video yang berdurasi 28 saat itu dikesan dimuat naik pada semalam dan mula tersebar di aplikasi Whatsapp dan turut dikongsikan di laman perbualan wechat.

Kazar dalam responnya mengenai video pertama dahulu, menyifatkan sebagai ia perlakuan biasa bagi seorang remaja yang meningkat dewasa namun turut meluahkan rasa kesal dan sedih dengan tomohan yang dilemparkan terhadap dirinya yang dianggap seolah-olah tidak tegas dalam mendidik anak.

Pemerhatian kami di laman sosial juga mendapati ada yang menyifatkan Ira hanyalah semata-mata mahu mencari populariti murahan untuk melonjakkan namanya agar dikenali ramai.

Apapun persepsi yang kedengaran, ternyata kini Ira berjaya ‘mencipta nama’ selaku antara “selebriti popular” di dalam carian internet. -MYNEWSHUB.CC

Share this article

4 Komen:

  1. Boleh la jadi penari tiang. Bakat dah ada. Harga diri yilek pochik. Memang PERFECT untuk kerjaya dalam bidang pelacuran.

    BalasPadam
  2. SEMOGA BERJAYA dalam bidang pelacuran.

    BalasPadam
  3. boleh la tp mcm org nak terberak je..

    BalasPadam
  4. biar dia golek puas2 sebulum jadi kambing golek api neraka

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top