Nuffnang

ANDA BERANI, DISIPLIN, PANTAS : RKM-KBS DRAG RACING KEMBALI

ARE YOU REEAAAAAAAADYYYYYYY??????




 
Menerusi program ini para pelumba akan diperkenalkan dengan format perlumbaan yang professional, terkawal dan diiktiraf. Ianya juga merupakan platform terbaik yang telah disediakan oleh Kementerian Belia dan Sukan bagi semua pasukan dalam mempamerkan kreativiti serta tahap keupayaan jentera yang dimiliki.
 





Walaupun program ini memerlukan kos yang tinggi, namun ianya berbaloi kerana dapat menjana belia yang berdisiplin, berani, kreatif dan berbakat di tempat yang sewajarnya.
 
Di samping itu, perlumbaan ini juga bertindak mencungkil serta mengenalpasti pasukan-pasukan perlumbaan yang berpontensi sebagai persediaan awal dalam Kejohanan Perlumbaan Drag Racing Peringkat Asean yang bakal diadakan pada tahun hadapan.
 




Program perlumbaan drag racing yang mendapat kerjasama dari pelbagai pihak antaranya pihak Polis Di-Raja Malaysia, Jabatan Pengangkutan Jalan Raya, dan  Agensi Dadah Kebangsaan ini bakal bergerak secara “Road –Tour” menerusi 8 sirkit perlumbaan di lapan buah negeri pada bulan Mac hingga Oktober 2012 bermula di negeri Kedah, Johor, Perak, Putrajaya, Terengganu, Melaka, Pahang, dan berakhir di Cyberjaya.



BB : ADA BERANI KA? CE CUBA TRY TEST!!!!!
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top