Nuffnang

BIADAP DAN MELAMPAU!!! Di Mana Pejuang Melayu Dan Pihak Berkuasa? @PDRMsia @ZahidHamidi

Kalau sebelum ini seorang blogger terkenal telah didakwa di mahkamah kerana menghina YDP Agong, adakah perbuatan facebooker yang sorang ni boleh dibiarkan begitu sahaja? Posting ini bukan setakat menghina dan memperlekehkan institusi Di Raja, malah menghina agama rasmi Persekutuan iaitu agama Islam.

Adakah ada 2 sistem penghakiman di negara kita?

Korang tengok dan baca sendiri apa yang facebooker ini post di akaunnya :







Persoalannya, Siapa Chow Jack? Fack Account? RBA? Atau orang asing yang sengaja mengganggu gugat ketenteraman yang ada di Malaysia?

Dengan kemajuan teknologi dan kepakaran yang ada pada ketika ini, rasanya tidaklah terlalu sukar untuk mengesan identiti beliau kan?

Diharap sangat pihak berkuasa dapat menangani perkara-perkara seperti ini agar ia tidak terus merebak dan membakar sentimen perpaduan serta keharmonian yang kita kecapi selama ini.
Share this article

3 Komen:

  1. biasalah. polis nak bertindak mengikut laporan. kalau tiada lapuran kertas siasatan tak boleh dibuka. bila dah ada laporan dan kertas siasatan pun dah buka, kenalah ambil masa pula untuk buat siasatan. begitu begini hingga insiden yang lain pula berlaku. lama kelamaan hilang cerita.

    perkara saperti ini wajib ditangani segera, tak kira apa dan tak mengira siapa.

    “…………. kerajaan tidak mengamalkan 'double standard' untuk mengambil tindakan terhadap mana-mana pihak”.

    "Setiap siasatan oleh PDRM adalah berdasarkan kepada laporan polis.Manakala untuk pendakwaan pula akan dijalankan oleh Timbalan Pendakwa Raya sekiranya siasatan mendapati perbuatan tersebut terbukti benar melanggar undang-undang," ujar beliau.

    - ZahidHamidi

    BalasPadam
  2. Sudah tiba masanya melayu bangkit dan ajar laknat laknat ni,, masa bersabar dan bertolak ansur dengan mereka dah berlalu, kalau perang y mereka mahu kita perangi mereka habis habisan.

    BalasPadam
  3. melayu sembang deras saja.... mana 3 line ... pekida...? hanya gah dengan bangsa sendiri saja.... kumpul lah ahli p rumah cicit komunis yg melampau ni....

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top