Nuffnang

VIDEO : Aksi TERLAMPAU Dyana Sofia Berjaya Dirakam!!!




Kantoiiiii..... Hah!!! Tak terkeluar suara dibuatnya. Tergagap-gagap!! Walau pun keadaan agak samar-samar, namun lensa kamera berjaya merakamkannya untuk dikongsi buat tatapan seluruh rakyat Malaysia.



Saksikan video ini.....


Share this article

10 Komen:

  1. melayu mudah lupa..

    BalasPadam
  2. ‘Perfect Men’ - This is What Women Really Like !!
    Kenikmatannya Terasa Hingga ke Subuh !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam
  3. Amikkk ko, nak hidup samarata...,nak liberal sangat....rasakan

    BalasPadam
  4. Begitu banyak universiti kat malaysia kenapa uitm nak di kacau , Baru aci tu seorang tanya ,dah kondem satu kerajaan , kenapa tak suruh anak aci tu minta masuk sekolah pondok ,belajar ugama islam kan lagi elok dapat pahala

    BalasPadam
  5. Dasar Melayu tak sedar diri. Adakah kau paham yang kalau semua boleh masuk UiTM berdasarkan merits, kau yang sebenarnya tak layakpun masuk, sekarang ini mungkin kerja jadi cleaner?

    BalasPadam
  6. Kita sama2 la bedoa agar dia cpt sedar diri

    BalasPadam
  7. Dynna berpersepsi : UMNO adalah parti rasis yg hanya utk Melayu.DAP adalah parti utk semua.Hujah2 dah beliau bentangkan dlm ucapan tersebut.

    Mari kita bedah secara ringkas pandangan Dynna tu.

    Memang benar UMNO adalah parti yg membela kaum Melayu.Tetapi UMNO berkongsi kuasa dgn MIC,MCA ,PPP,GERAKAN,dan berpuluh lagi parti2 berasaskan perkauman di Sarawak dan Sabah.Hampir semua komponen BN berjuang demi kelangsungan kaum2 tertentu.Adakah mereka rasis? Mungkin rasis tapi UMNO tidak menidakkan keujudan kaum lain.UMNO sanggup berkongsi.Fikirlah sendiri.

    DAP utk semua spt tagline politiknya "Malaysia Malaysian" iaitu DAP mengamalkan demokrasi . Benarkah?? Kalau benar kenapa DAP menyokong Dong Zhong dlm menuntut yg bukan2 bagi sekolah2 cina? Kenapa DAP tak menyokong sekolah wawasan yg akan mengumpul semua bangsa dlm satu sekolah kebangsaan? Kenapa DAP masih menentang keistimewaan Melayu dan bumiputera spt tertera dlm perlembagaan sedangkan itu adalah asas persetujuan semua kaum yg bersetuju dgn pembentukan Malaysia? Kenapa masih tak mau menerima Bahasa Melayu sbg Bahasa Kebangsaan? Bahasa apa yg DAP perjuangkan -- Bahasa Cina Mandarin?Lihat saja tindakan biadap ahli2 MP DAP jika berdepan dgn institusi Melayu spt Sultan dan agama Islam.Adakah DAP menghormat kaum2 lain? Tanya Dynna.Fikirlah sendiri.

    sekadar memberi pandangan..Kenapa tidak bolehkah kita jgn bercakap tentang kaum dan agama?

    BalasPadam
  8. Ini budak masih berhingus dlm politik. Baru sikit kene psyco dgn LKS mudah percaya. Memang budak mentah.

    BalasPadam
  9. Bukan ker dia ni kaki minum arak,kaki clubing....memang patut pun dia jadi gila.....berkawan dgn cina pulok..nanti jangan babi cukup!!!

    BalasPadam
  10. Macai dap nie..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top