Nuffnang

IKAN LAGI!!! Pelantar Minyak Di Terengganu Pula "DISERANG"







Apa dah jadi ni? Jangan main-main beb!!!

Benda kalau sensasi, habih nak disensasikan benda-benda lain yang kononnya berkaitan. 

Selepas beribu-ribu ikan menyerbu pantai di Lahad Datu semalam, kini timbul pula ikan dan ketam (sotong tidak pula dinyatakan...dah macam seafood plak) menyerbu pelantar minyak perairan Terengganu.

Bukti kukuh tak ada, video pun tak ada, cuma gambar yang agak kabur serta bergegar disebarkan. Ikannya pun tak nampak, hanya gigi-gigi ombak putih sahaja kelihatan.










Share this article

5 Komen:

  1. mana ada mohong je tu ini semua poyo...esok2 ikan paus plak naik atas tu

    BalasPadam
  2. mai celah mana ikan paus.?

    BalasPadam
  3. xkire btol atau tak, perkukuhkan lah iman.. dunia akhir zaman

    BalasPadam
  4. Nanti ikan babi (ikan berhidung babi) pun naik atas tu jugak.

    BalasPadam
  5. Masuk X mes nak beli undi keristian

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top