Nuffnang

ADA LAGI!!! Remaja Hina Dan Kutuk Profesion Polis @PDRM



Apa masalah diorang ni ye? Ingat profesion yang lain selain polis tu suci murni dan tidak terjebak kepada sebarang penyalahgunaan kuasa ker? Janganlah kerana nyamuk seekor, habis kelambu dibakar!!!

Bangga Dengan Diri Sendiri Tak Salah, Tapi Menghina Dan Mengutuk Profesion Orang Lain Satu Tindakan Yang Melampau!!!

Apa Kata Polis Buat Senarai Individu2 Yang Tidak Perlu Dibantu Apabila Pertolongan Diminta Mereka. Amacam?

Kalau belum berkahwin, didoakan semoga bertemu jodoh dengan abang polis. Biar tahu hitam putih dan cabaran sebagai anggota keselamatan. Baru kau tahu perasaan bila suami ko dihina dan dicaci bukan disebabkan kesalahan beliau. 

Allah Maha Adil

- SUMBER

PERHATIAN!!!

PENCERAHAN TELAH DIBUAT!!!

Untuk pengetahuan tuan&puan..laki tu bukan pemilik amaun fb bernama Bie winkycerra...lelaki berbaju hitam tu adalah kawan kepada perempuan yg ada gambarnya di paparkan dimuka depan fb itu...yg buat akaun fb palsu ini adalah bekas kawan kepada perempuan itu.lelaki tersebut bernama ZULHAIMI BIN IBRAHIM.

Tinggal di kepong..kerja kat restoran klasik caterer di bandar manjalara. Kepong kl...no hp lelaki ni ( Zulhaimi) ialah 01119...... ..akaun fb dia...sama dengan namanya...perempuan yg ada gambar tu sudah membuat lapuran polis di kelantan..dia student di ITHO. Pt Raja Batu Pahat....




Share this article

2 Komen:

  1. Pakai tudung bukan melambangkan perwatakkan yang sebenarnya....anak sapalah tu..bahasa yang diajar oleh puAk syiah dan pluralisme.....

    BalasPadam
  2. Akaun profil 'Bie winkycerra' tu akaun aplikasi WeChat bang oi...bukan FB...pandai2 je kau buat ceritera.....Betul ke tak tak tahu..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top