Nuffnang

STACY BIKIN PANAS!!! GAMBAR TERBARU DI BLOG TERSEBAR

STACY!!!! Anak gua termasuk gua sekali memang minat dengan lagu-lagu Stacy ni... Jahatnya Kamu! Kasanova!! Dan boleh dihitung jumlah album (cd atau kaset) artis melayu tempatan yang gua beli. Namun, sensasi terbaru ialah penyebaran gambar-gambar Stacy berseluar pendek di media dan blog-blog hiburan.






Wow!!!. Jarang kita dapat lihat Stacy memakai hot pants di luar.  Namun Stacy juga sama seperti perempuan lain yang gemar berseluar pendek apabila berada di rumah walaupun agak seksi. Mungkin lebih selesa dengan cuaca yang agak panas kat Malaysia ni. Walaupun Stacy hanya pakai T-shirt dan seluar pendek dia tetap nampak comel tanpa mekap kan?







Apa pun, bagi gua dan juga Stacy (ceh!!!) isu seluar pendek ni bukanlah isu yang perlu diperbesar-besarkan. Apa yang penting, Stacy perlu menjaga imej dan popularitinya ketika ini supaya dapat bertahan di arena seni tanah air.




Share this article

3 Komen:

  1. bodoh..!! pasal yang lucah2 kau suka laa... otak blue punya org UMNGOK..!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. best..!! pasal yang lucah2 kami org PR memang suka laa... kami orng PR memang otak blue ..!!

      Padam
  2. orang PKR pun ramai yg kaki lucah...salah seorang kaki perosak anak dara orang dan kaki kapur duit orang kat taman maju rapat nama dia ameen paria

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top