Nuffnang

PANASSS!!!! Anak Sirul Azhar Bakal Dedah Rahsia Besar?



Dengan tidak semena-mena telah wujud akaun FB : Shuk Sz yang mendakwa beliau adalah ANAK KOPERAL SIRUL AZHAR yang telah dijatuhi hukuman gantung sampai mati kerana disabitkan membunuh model model Mongolia, Altantuya Sharibu.

Agak menarik juga kerana, daripada kenyataan yang dikeluarkan itu, 'budak' berusia 16 tahun itu tahu serba-serbi tentang perjalanan kes, tetapi tidak ada satu pun kenyataan atau keterangan ketika proses perbicaraan pun melibatkannya mahupun dipanggil untuk menjadi saksi oleh pihak peguambela yang diupah oleh pesalah.

Malah dalam perbicaraan di Mahkamah Rayuan dan Mahkamah Persekutuan juga, kenyataan bahawa 'ada isu yang kalau dibongkarkan boleh menjahanamkan Malaysia', juga langsung tidak disebut.

Dan lebih menarik lagi ialah, anak Sirul yang berusia 16 tahun itu dijaga oleh neneknya!

Bagaikan mendapat satu 'kekuatan', para pencacai Pakatan Rakyat sedang menviralkan sesuatu yang secara jelas sebenarnya menunjukkan kecetekan akal fikiran mereka dan sikap terburu-buru mereka untuk melakukan penipuan.

BODO DOK ADA...... 





INGAT SEMUA ORANG BODOH KE NAK TERIMA CERITA terbaru yang macai-macai dok sebarkan? Elok juga pihak polis siasat siapa yang menyebarkan cerita-cerita mengarut begini supaya rakyat tidak terus diperbodoh-bodohkan.

Kes ini bukan semalam baru berlaku, bukan kelmarin baru dibicarakan. Dah lama dah!! Kalau blogger PR, Milosuam boleh dikenakan penjara 2 tahun kerana menimbulkan keadaan huru-hara kepada masyarakat awam berhubung kes Pencerobohan Lahad Datu, kes ini pun sepatutnya boleh diambil tindakan yang sama!! 
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top