Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

GULING ZAHID : TPM Dedah Gerakan NGO Ditunjangi Pembangkang!!!



Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, berkata gerakan untuk menjatuhkannya sebagai Ahli Parlimen Bagan Datoh pada pilihan raya umum akan datang didalangi sebuah parti pembangkang dengan menggunakan beberapa badan bukan kerajaan (NGO).

Menurut Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, beliau telah mengenal pasti pihak tersebut yang sudah pasti hanya ingin memecah belahkan parti dalaman BN sahaja.

“Saya ingin menjelaskan bukan ada usaha dari dalaman. Apatah lagi usaha daripada parti-parti komponen BN. Memang menjadi tugas parti-parti pembangkang untuk cuba menjatuhkan mana-mana calon BN secara umum.

“Tetapi di Bagan Datuk mereka menggunakan beberapa NGO dan beberapa kumpulan untuk menentukan bahawa saya tercabut dari akar sokongan. Walaupun itu tugas mereka, saya cuma beritahu dalam majlis bersama semua parti komponen BN,” katanya.

Tambah beliau, semua ahli komponen BN harus berjaga-jaga dari terus mempercayai hasutan daripada pihak luar dengan tujuan untuk menjatuhkan BN walau dengan cara kotor sekalipun.

“Bererti saya mengingatkan pada komponen-komponen BN bahawa usaha itu datang daripada luar dan kita harus bukan setakat mempertahankan diri tetapi bersiapsiaga untuk menghadapi apa sahaja serangan pihak pembangkang yang menggunakan organisasi dan individu tempatan untuk merobek segala sokongan yang diberikan kepada ahli parlimen dan adun serta calon-calon BN yang akan bertanding di Bagan Datuk.” ujarnya.

Zahid sebelum ini sudah lima penggal menjadi Ahli Parlimen kawasan Bagan Datuk di Perak sejak memenangi kerusi itu pada pilihanraya umum 1995.

Pada pilihanraya umum 2013 beliau mengekalkan kerusi itu dengan majoriti 2,108 undi.Beliau yang dapat 17,176 undi menewaskan calon PKR Mahdi Hasan 15,068 undi.

Setelah melalui pelbagai cabaran termasuk pilihanraya 1999 yang hangat dengan isu Reformasi kedudukan beliau di tempat kelahirannya itu sukar digoncang.

Menjelang pilihanraya umum ke 14 tidak lama lagi nampaknya ada usaha untuk ‘ cantas’ beliau.

Hal ini didedahkan oleh Zahid sendiri ketika berucap pada majlis Perjumpaan khas Bersama Kepimpinan BN Empat Peringkat Bahagian Bagan Datuk Jumaat lalu.
Share this article

3 Komen:

  1. PALA HOTAK dia ni - dgn. TEMBERANG dia!

    Tak bermakna orang yg. BENCI si mamat PENYAMAQ-no-1 ni dr. puak TERORIS2 JUBOQ2 BABI KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-Cash is KING BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/SOROS-IS(IS)rael-MOSSAD! TAK pernah pula aku tgk depa nak GULINGkan si mamat ni!

    Ada masa bangsa BUMIPUTERA Islam Melayu perlu jadi HANG TUAH; ada masa kita perlu jadi HANG JEBAT!

    Menentang si Geng Anwaq-si KITOL plg. LICIK, si Zah*d yg. sungguh MENCURIGAkan ini adakah kerana telah terDEDAH yg. KD* ni amat PRO-BerSHIT dan anti-GM! Serta KD* tu seolah dah jadi mcm. pusat Yakuza/Mafia si TERORIS2 JUBOQ2 BABI KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP - dgn. DEMO2 HARAM puak TERORIS BerSHIT yg. terus diBIAQkan MENGANCAM mahu mengGULINGkan YAB PM Bumiputera Islam/Melayu terCINTA kita, HAK/WARISAN bangsa Bumiputera serta NEGARA Islam kita ni setiap tahun, serta sindiket2 PELACURAN warga asing/PATI2/JENAYAH2 PEMBUNUHAN amat berleluasa (serta harta2 majikan/dalang2 PATI2 termasuk sindiket PELACURAN ni sampai sekrg. TAK diSITA serta PELACUR2 warga asing diBELA di bawah lapuran2 menCURIGAkan kononnya 'diselamatkan' seolah PELACUR2 ni bukan PENJENAYAH dan kita rakyat TAK tau samada PELACUR2 ni telah diHANTAQ pulang atau diPENJARAkan), serta JENAYAH2 PEMBUNUHAN termasuk oleh industri2 pemilik2-pemandu2 lori/bas2 SAMSENG amat BUAS dan jenayah KELUCAHAN yg. makin MENINGKAT samada di Astr*BANGANG dan di antara PELANCONG/warga asing/pendatang RASIS termasuk cara pemakaian/kelakuan MELAMPAU depa termasuk mengHINA dgn. amat JIJIK dan LUCAH Bendera kebangsaan kita oleh PELANCONG2 HOMO/PORNO Barat Australia yg. telah dikenakan HUKUMAN mcm. KACANG dan seolah depa tu BUDAK2 KECIK; yg. juga telah menjadikan NEGARA ISLAM kita bahan LAWAK di Barat (kalau di Thailand; mungkin dah diPANCUNG kepala si PENJENAYAH asing ni; sbb. rakyat BUMIPUTERA Thailand amat PATRIOTIK)!

    Maka menentang si Zah*d ni BUKAN bermakna kita ejen PembangKANGKANG mahupun benci UMN*! Kali ni; DRAMA JIJIK surat apa benda pula tu dr. si Zah*d ni – ingat kami bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu bangang sgtkah?! Dahlah satu pun ADUAN aku tentang SALAH LAKU polis TAK diambil SERIUS lansung walau dah dihantaq ke Suruhanjaya INTEGRITI! Sekrg. aku nak buat REPOT POLIS pun - dah MENYAMPAH benaq!

    Maka, yg. PENTING – ISLAM dan KEBAJIKAN/KESELAMATAN/WARISAN/HAK bangsa BUMIPUTERA serta NEGARA ISLAM kita ini terus diPERTAHANkan! Maka, kewibaan CALON2 adalah PENTING!

    Dan aku memang TAK akan MENGUNDI parti MCAnjing KURAP-DALANG DUA MUKA yg. amat BONGKAK dan anti-ISLAM tu; dan akan MENGUNDI calon2 PAS kalau calon2 UMNO tidak berWIBAWA mahupun kalau calon2 itu dr. parti MCAnjing KURAP LOSER- tapi TAK SEDAQ DIRI!

    Tok Landak.

    BalasPadam
  2. Kalau takut minda kita termakan dengan hasutan pembangkang sila bace penulisan ku ini sehingga habis. PRU 14 nanti samada rakyat Malaysia sedar atau tidak sebenarnya adalah pertembungan di antara UMNO dan DAP sebenarnya. Pemimpin Melayu pembangkang yang kita tahu setakat ini adalah produk daripada berbagai strategi DAP yang sudah termaktub sekian lama didalam agenda DAP untuk memecah belahkan perpaduan orang orang Melayu yang menjadi tunjang yang kukuh kepada musuh utama DAP, yaitu ajaran Islam. Aku postkan postkan “pandanganku” di sini sebab blogspot (pembangkang) kita rasa mereka tak sanggup nak siarkan penulisan ku ini.

    Berikut adalah kata kata pengikut DAP “Politik PAS dan politik Umno masih berdasarkan agama dan bangsa. Mereka bersaing dalam kumpulan pengundi yang sama,” kata Dr. Azman (PKR). Maksud orang PKR ini UMNO dan PAS dah tak ada isu penting utk berceramah kelak.

    Bagusla kalau begitu statistiknya sebab pemimpin PKR ini mungkin juga tidak tahu bahawa penyelamat utama BN semasa PRU 13 kelamarin adalah kerana isu kalimah ALLAH. PRU 14 yang akan datang ini ramai orang Islam yang berfikir sudah nampak memang tidak akan lari dari pertembungan kuasa, harta dunia dan akidah. Ujian kalimah ALLAH kelmarin pun ramai jugak para ulamak PAS yang tertipu dengan syarahan ulamak DAP bagi membenarkan gereja Evangelist utk mensyirikkan kalimah ALLAH itu. Kita lihat ketika itu cuma Almarhum Dato Harun Din sahaja yang konsisten dgn pendiriannya utk tidak merestui pihak gereja Evangelist tajaan DAP utk menggunakan kalimah suci ke dalam buku Bible modified bahasa Melayu mereka. Kita percaya orang Melayu yang bernaung di bawah parti pembangkang samada PPBM, PKR, atau PAN kesemua mereka mempunyai matlamat yang serupa sahaja dengan si DAP. Matlamat yang serupa untuk meruntuhkan kerajaan yang ada sekarang bagi digantikan dengan mereka sendiri yang perasan serba boleh didalam semua serba serbi. Modal utama mereka untuk menyerang pihak Kerajaan adalah isu “superstar” 1MDB yang sudah terkenal seantaro dunia. Persoalannya sekarang benar ke tuju arah matlamat mereka ini? Sebab bagi orang orang Malaysia yang berugama Islam tidak kira apapun bangsa mereka matlamat utama kita semua adalah untuk menuju ke akhirat dengan selamatnya. Samada kita tahu atau tidak atau suka atau tidak suka, kehidupan di dunia ini hanye lah sebuah transit point yang bersifat sementara sahaja.

    BalasPadam
  3. Bagi orang yang masih mengaku Islam tetapi duduk bernaung di bawah naungan pemimpin parti pembangkang. Selagi pemimpin mereka masih mengikuti Boss besar mereka si DAP tu, kita percaya mana mana orang Islam yg mahu untuk berfikir tidak kira apa pun bangsa mereka; tidak akan tergamak untuk memilih mereka. Semua orang tahu abang besar mereka si DAP adalah pendorong utama bagi gereja Evangelist untuk mensyirikkan kalimah ALLAH. Rata-rata sesiapa yang pro dengan cara dan pemikiran pemimpin pembangkang akan tetap bersetuju bahawa dosa mensyirikkan kalimah ALLAH kecil jer tapi “dosa” 1MDB atau Forest City adalah terlalu dahsyat kesalahannya. Iye ke begitu? Isu 1MDB ni adalah isu duit, wang ringgit atau harta dunia. Pendek kata didalam bahasa yang mudah faham mereka bercerita bahawa sesungguhnya kita semua rakyat Malaysia sedang menderita sebab rezeki kita dah jadi sempit disebabkan olih 1MDB kata mereka. Hebat sungguh 1MDB ini sehingga tenggelam ALLAH yang Maha Agong lagi Maha Besar itu. Semua orang Islam yang mampu untuk berfikir dan mampu untuk menghayati kebesaran dan keagungan Pencipta tahu dan tidak akan mampu untuk menafikan bahawa sesungguhnya ALLAH lah yang memberi rezeki. Surah TAAHA ayat 132 “ ….Kami tidak meminta rezeki kepadamu, (bahkan) Kamilah yang memberi rezeki kepadamu dan (ingatlah) kesudahan yang baik adalah bagi orang-orang yang bertakwa.”

    Sekarang ini mari kita lihat apa kata Al Quran tentang dosa SYIRIK pulak. Surah An Nisa ayat 48 yang berbunyi “Sesungguhnya Allah tidak akan mengampuni dosa syirik, dan Dia mengampuni segala dosa yang selain dari (syirik) itu, bagi siapa yang dikehendaki-Nya. Barangsiapa yang mempersekutukan Allah, maka sungguh ia telah berbuat dosa yang besar.” Tentang syirik lagi menurut makna kepada surah Az Zumar ayat 65 pula adalah sesiapa shj yang melakukan SYIRIK akan musnah semua amalan mereka. Daripada dalil di atas mana mana individu Muslim yang mahu berfikir sudah nampak sebesar mana 1MDB berbanding dosa SYIRIK. Kalau nak lihat samada kita sedang melakukan SYIRIK atau tidak mari kita lihat apa yang Rasulullah SAW sudah bersabda: “Barang siapa menyerupai suatu kaum. Maka dia tergolong daripada mereka.” (Sahih Ahmad) Apabila kita memberi sokongan kepada si DAP yang menjuarai usaha untuk mensyirikkan kalimah ALLAH bagi pihak gereja Evangelist untuk “political mileage” di kalangan orang bukan Islam maka kita pun akan dapat “saham” yang serupa seperti mereka walaupun kta tidak tahu.So agak agak tuan tuan patut tak kita memberi sokongan yang tidak berbelah bagi kepada pemimpin pemimpin politik Melayu yang masih bersekongkol dengan si DAP ini dan mengorbankan kehidupan di akhirat yang kekal abadi itu? Fikir fikirkan lah

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top