Nuffnang

GILA KE APA? Himpunan Guling Kerajaan!!




Sekali lagi Pembangkang akan menganjurkan himpunan haram untuk menggulingkan kerajaan. Mereka tidak lagi memikirkan akan keselamatan orang awam, peniaga sekitar, pelancong, dan sebagainya yang penting mereka mahu mencapai matlamat mereka teruatamanya Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri.

Pihak Polis perlu membuat siasatan secara menyeluruh rancangan untuk mengadakan perhimpunan haram dan mengenal pasti dalang yang didakwa cuba untuk menggulingkan kerajaan melalui perhimpunan haram pada 31 Disember 2013. Jika perhimpunan haram ini berlaku ia akan menjadi ancaman kepada keselamatan negara, dan orang awam polis perlu mengambil tindakan bagi memastikan perhimpunan berkenaan tidak akan dijalankan.

Share this article

4 Komen:

  1. Himpun ape pulak......tunggu la PRU 14,kalau BN dah tak bagus kita jngan undi....bagi yg lain plak.Guna saluran yg betul.Kalau geng BN tunjuk perasaan di Penang/Kelantan/Selangor untuk jatuhkan kerajaan negeri tersebut, bagaimana?Saja nak cari pasal aje.Kalau ada rakyat yg tak dapat makan ok la jugak ni tidak.....rakyat Malaysia terlebih makan sampai pendatang dtang cari makan disini.Bodoh punya worang!

    BalasPadam
  2. himpun apo pulak........buang masa ja....menyusahkan diri sendiri...

    BalasPadam
  3. polis xtangkap pun dalangnya..itulah masalah di Malaysia..lembut sgt dgn dgn geng2 yg suka anjur benda haraam ni..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top