Nuffnang

SYABAS! LIONEL MESSI MALAYSIA (NAZMI FAIZ) IKAT KONTRAK DENGAN KELAB PORTUGAL

SYABAS NAZMI FAIZ MANSOR. KO BUAT RAKYAT MALAYSIA BANGGA. CUKUP BANGGA DENGAN KEJAYAAN KO MENJADI WARGA ASIA TENGGARA PERTAMA MEWAKIL KELAB LIGA BOLASEPAK DI PORTUGAL.



PEMAIN bola sepak negara, Nazmi Faiz Mansor, 17, dilaporkan telah menandatangani kontrak bersama kelab Portugal, Beira-Mar sehingga Jun 2015.

Nazmi Faiz melalui Twiter rasminya, NazmiFaiz2112 berkata:

“Insya-Allah saya akan melakukan yang terbaik dan saya akan menjadikan rakyat Malaysia bangga dan syukur alhamdulillah... saya mahu ucapkan terima kasih kepada keluarga dan peminat-peminat saya yang terus menyokong saya."

Nazmi Faiz sebelum ini bersama empat pemain dari negara  lain menjalani ujian pemilihan sebelum dipilih sebagai pemain untuk kelab liga divisyen satu itu. - SH


BB : Bangga dengan kejayaan anak muda kita. Syabas Nazmi. Lets Make It Tomorrow Better Than Today
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top