Nuffnang

AKTIVITI BELIA OLEH BELIA UNTUK BELIA DI PUSAT MARITIM PUTRAJAYA

Kepada belia-belia yang meminati aktiviti extreme dan Performance Art anda dijemput beramai-ramai ke karnival Youth Act 11.1 pada 25 Disember 2011 ini. Youth Act adalah program dibawah MyParc diamana ianya adalah salah satu inisiatif daripada Makmal Transformasi Pembangunan Belia (Gen Y Lab).




Pada tarikh tersebut juga akan diadalam pelancaran MyParc. MyParc adalah singkatan daripada Malaysian Youth Performance Art and Recreation Center dimana ianya adalah salah satu platform untuk belia-belia yang mempunyai bakat didalam sukan Extreme dan bidang Performance Art untuk menguji bakat mereka. Oleh itu jangan lupa untuk menyertai MyParc di Pusat Maritime Precint 5 Putrajaya, pelbagai aktiviti menarik yang diadakan seperti: Persembahan Parkour, BMX demonstration, Inline Skating competition dan Youth Band performance.

Kepada belia-belia yang tidak mempunyai aktiviti esok luangkanlah masa cuti anda untuk menyertai aktiviti sihat bersama MyParc. Dan epada mereka yang berdekatan dengan Putrajaya jangan lepaskan peluang ini mari sama-sama kami memeriahkan program ini.

Sumber : http://vyrec.com/jom-sertai-youth-act-11-1-maritime-center-putrajaya/
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top