Nuffnang

#MH370 : PANASS!!! Ketua Polis Negara Arah Siasat Individu "Tahu" Konspirasi!!!



“PCIRC@PDRMsia Sila kesan dan siasat ‘Fazel’ di bawah ini,” katanya.

Khalid juga memaparkan gambar di laman Twitternya terhadap identiti dan kenyataan ‘Fazel’ yang membalas kenyataan Perdana Menteri di twitter @NajibRazak. Amekkau!!! Nak tunjuk serba tahu ye. Kau tunggu la habuan kau nanti.


Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar mengarahkan polis menjalankan siasatan terhadap pemilik akaun Twitter yang mempersendakan tragedi pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) MH370, dengan mendakwa ia bukannya kemalangan.

Khalid melalui laman Twitternya meminta Pusat Tindakan Siasatan Siber polis (CIRC) untuk mengesan dan menyiasat pemilik akaun ‘Fazel’ yang membalas kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di laman Twitternya @NajibRazak yang melahirkan rasa simpati kepada keluarga mangsa MH370 berikutan pengumuman khas oleh Jabatan Penerbangan Awam.

Pada Khamis, kerajaan Malaysia mengisytiharkan kehilangan Penerbangan Malaysia MH370 sebagai nahas dan kesemua 239 penumpang dan anak kapal dianggap terkorban.

Penerbangan MH370 hilang daripada imbasan radar pada 8 Mac tahun lepas ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Beijing, membawa 227 penumpang dan 12 anak kapal.

Sebanyak 153 orang daripada penumpang merupakan warga China; 38 warga Malaysia; tujuh warga Indonesia dan enam warga Australia.

Pesawat Boeing 777 itu masih belum ditemukan, malahan selepas misi mencari besar-besaran digerakkan di selatan Lautan Hindi, tempat ia dipercayai terjatuh selepas melencong daripada laluan - Mstar

Hahaha.... Jangan cari pasal. Tiada sesiapa yang menginginkan tragedi ini berlaku. Hormatilah perasaan ahli keluarga dan insan-insan yang terkesan akibat tragedi ini. 
Share this article

2 Komen:

  1. Siasat..biar sampai terkencing...

    BalasPadam
  2. Dah si pengomen tu berasa tau sangat, terpaksalah PDRM soal, dok gitu

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top