Nuffnang

KURANG AJAR!!! Dyana Perguna Ayat Qur'an Untuk Sokong DAPigs!!!



Astaghfirullah al azim..... sampai begini kau menjual maruah dan agama demi perjuangan bangsat DAPigs? Adakah PAS masih rela bersekongkol dengan wanita yang bernama Melayu dan beragama Islam sebegini demi meneruskan kelangsungan politik masing-masing?

Pemimpin Melayu DAP, Dyana Sofya Mohd. Daud, 28, bertindak luar biasa apabila mengemukakan surah Al-Quran sebagai hujahnya bagi mengajak umat Islam negara ini menyokong parti itu.


Dyana yang juga Setiausaha Politik kepada Penasihat DAP Lim Kit Siang mendakwa, surah An-Nisa ada menyebut bahawa umat Islam dikehendaki menegakkan keadilan dan DAP adalah parti yang mementingkan perkara itu.


“Cendiakawan Islam Shakyhul Islam Ibn Tamiyyah dalam bukunya juga berkata Tuhan akan membantu sesebuah negara walaupun negara itu diperintah oleh kafir,” katanya dalam satu kenyataan menerusi Facebook semalam.



Justeru Dyana mendakwa, walau seorang Islam beliau yakin kepada DAP memandangkan ia satu-satunya parti yang masih berpegang teguh kepada ideologi politik untuk rakyat.

Dyana turut mengaitkan tindakan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng mengambil contoh kepimpinan Umar Bin Abdul Aziz sewaktu berdebat dengan bekas pemimpin Gerakan, untuk menunjukkan kononnya DAP wajar disokong oleh umat Islam seperti dilakukannya.

- MYNEWSHUB.CC

Kepala Hotak Lu La Amayu!!! (AMOI + MELAYU)
Share this article

1 Komen:

  1. PUKI LU LA DIYANA BITCH SUNDAL GATAL KOTE CINA!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top