Nuffnang

CINA2 TERLAMPAU!!! GILIRAN YDP AGONG PULA DIPERSENDAKAN!!!

Kini SPB YDP Agong Pula Menjadi Bahan Kutukan dan Cacian Mereka!!!

Hei!! Kalau dah semua sistem dan masyarakat yang ada di Malaysia ni lu olang talak suka, lu olang peghi balik sana China komunis maa... itu pun kalau itu Cina Tanah Besar lagi ada sudi mau tlima lu olang sibagai dia punya rakyat lor....




Apa yang boleh dibuat! Tiada apa-apa tindakan yang boleh diambil atas mana-mana individu berbangsa Cina. Kebal daripada undang-undang. Bangsa Cina adalah raja segala raja di Malaysia. Cina menguasai hampir seluruh ekonomi negara. Cina menguasai hampir seluruh tanah di Malaysia. Bangsa Cina menguasai kesemua bandar-bandar besar dalam negara. Bangsa Cina penentu dasar dalam negara. Melayu apa ada?

Jadi, tidak hairanlah jika bangsa Cina boleh menghina Raja-Raja Melayu waima YDP Agong sekalipun. Tidak hairanlah pelajar Melayu dihina sebagai Melayu Babi oleh Guru berbangsa Cina kerana mereka tahu orang Melayu dan Menteri Melayu tidak berani mengambil tindakan undang-undang ke atas mereka. Mereka tahu kerajaan takut kehilangan undi Cina. Mereka akan guna kuasa undi mereka untuk mengugut kerajaan. Pada hal mereka tidak mengundi kerajaan pun.


BB : HARAP2 JANGAN PULA NANTI HANTAR KOMEN, EMAIL ATAU SMS KPD BB BAHAWA AKAUN MEREKA KENA HACK!!! TAPI TU LA KAN... BUKAN SALAH MEREKA, PENGUATKUASAAN TERHADAP PERKARA2 SEPERTI INI MACAM TIADA!!!

APA JUA ALASAN, KOMEN2 MEREKA NI MELAMPAU DAN TIDAK MELAMBANGKAN RAKYAT MALAYSIA SEJATI!!!

SKMM, PDRM.... TUNGGU LAGI?
Share this article

1 Komen:

  1. Assalamualaikum warahmatullah.Sabelum itu,mohon maaf andai tersalah bahasa,kata,tafsiran.
    Berkaitan topik diatas..kita nak salahkan siapa?.Kita2 semua ke? yakni rakyat Malaysia..tak kira lah yang undi sapepun.....tak bolih gak..sebab...kita dihidang dgn dengan pelbagai orang yg masing2 menyatakan itu dan ini demi utk keamanan,keharmonian kita dan negara yang kita dan MEREKA pijak.Dan kita menjalankan hak kita mengikut penilaian kita berpandu pd apa yang mereka2 ini kata.(So,tiada salahnya pada kita...walau tersalah nilai/tafsir skalipun dlm memilih ..itu hal biasa).Jadi..adakah mereka2 yg diberi betis nak peha dan sekarang nak pijak kepala tu salah?.Susah juga sebab mereka sama gak macam kita2 yg bergelar manusia....dah memang sebahagiannya bersifat begitu...bagi betis nak peha..klau mengundur dikata penakut.Tak kira baik dia cina ke,india ke,afrika ke,melayu ke..tak kira bangsa apa..asal namanya manusia..memang ada sifat camtu cuma bezanya sifat2 buruk itu dibiarkn,dimanja2kan,diangkat2.maka xhairanlah klau ianya bertukar jd melampau..melainkan orang Islam,lebih2 lagi orang islam yang mukmin.Jadi siapa yg salah.?.Siapa lagi kalau bukan yang datang kat kita mengatakan itu dan ini..lah.Kerana apa?.Kerana mereka telah diberi amanah.Amanah apa?.Memastikan keamanan,keharmonian negara dan rakyat Malaysia terjaga,dipenuhi.Segala sumber ada pd mereka..xde orang kacaupun.Mcmmana nak melaksanakannya..itu tugas mereka kerana mereka yg minta amanah itu..dan kita rakyat percaya dan beri pd mereka.Jd soal naik tocang ni seharusnya x timbul KALAU mereka benar dan jujur dlm mnjalankan amanah yg diberi.MEREKA harus selesaikannya kerana hakikat sabenarnya mereka tahu mcmmana nak selesaikannya/mengelakkannya.mereka sabenarnya BOLIH mengelak/selesaikannya(Sy xmau sentuh fsal bab kepentingan diri sendiri...sbb ianya bab sensitif...pikir2lah)Cuma jgnlah hal2 begini dibiarkan..xsemua rakyat blh dikotak katikkan atau bolih tertipu dgn lakunan cuma dikhuatiri sifat marah bertukar jadi menyampah.Namun bagaimanapun sy tetap dan sntiasa doa dan percaya Allah akan melindungi negara Malaysia ini,raja2nya dan rakyatnya khususnya umat Muhammad ini dari sebarang kezaliman dan penganiyaan.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top