Nuffnang

UGUT BOM NAJIB!!! AMOI VAVI INI DAH CABUT KE AUSTRALIA??




Makin gila babi dorang ni meroyan sampai nak bom kereta Najib ngan Mahathir pulak. Hebat betul anak-anak Cina Babi ni dalam gerakan dorang nak rampas Malaysia.

Al-maklumlah hajat tak sampai sebab kalah dalam Pilihanraya Umum tu yang meroyan tahap Cina babi tu.. Bukan senang beb nak rampas tanah melayu walaupun ramai melayu yang berketurunan “ANAK HARAM” dan “KOMUNIS” yang menjadi pengikut mereka dan menjadikan DAP sebagai tuhan yang mereka sembah.

Balik pada cerita asal, sampai bila polis dan pihak berkuasa yang berkaitan nak pandang je “ANAK-ANAK CINA BABI” ni terus menghina dan memainkan sentiment perkauman sehingga mereka dapat merampas Negara ini.

Apa yang dilakukan mudah sangat dibaca, “ANAK-ANAK CINA BABI” ini mahukan supaya orang melayu menyerang mereka hingga ada yang mati dan kemudian mereka dengan mudah menuduh Orang Melayu yang memulakan keganasan tersebut.

Bila “ORANG MELAYU” menulis sedikit saja tentang “ANAK-ANAK CINA BABI” maka mereka akan dianggap sebagai pengganas yang cuba mencetuskan pergaduhan kaum tetapi apabila “ANAK-ANAK CINA BABI” ini menulis mereka seakan tidak bersalah langsung atau Polis Malaysia takut dengan mereka?..

Aku tidak ada niat langsung untuk memulakan sesuatu tetapi apabila sesuatu itu yang memulakan bagaimana pula aku harus diam dan melihat tanpa berbuat sesuatu..??

Sampai bila?.. ini hanya pertanyaan dan bukannya keyataan..”sampai bila haus kita melihat ANAK-ANAK CINA BABI” ini bermaharajalela?...atau nak tunggu sampai anak bini kita dipenggal kepala depan mata oleh mereka baru nak bertindak?..

Aku tau jawapannya.. “Alaaahh.. api ni kecik je, pijak ngan tapak kaki pon leh padam”..

Tapi persoalannya bila kita nak pijak api yang kecil itu?... sekarang api itu sudah makin besar dan tak boleh dipadamkan dengan tapak kaki…. Bagi la alasan lagi… “Alaaah.. kita panggil bomba padam la api tu nanti”..
Bila?...
Bila?..
Bila..?

“alaahh.. tunggu la sampai bangsa dan keturunan kita pupus baru kita bertindak”..




BB : PDRM TAKKAN NAK BIAR SAJE?? DISEBABKAN KITA "BERLEMBUT" LAH MEREKA-MEREKA INI SEMAKIN LEMAK VAVI !!! SAMPAI BILA?? DAN KALAU DILIHAT PADA TIMELINE FB AMOI NI...MACAM2 HASUTAN DAN UGUTAN MELAMPAU  YANG DI POSTING NYER...

BIARKAN???
Share this article

9 Komen:

  1. Aku pastimdan yakin bila anak cina nie balik msia jumpa nazri pata yg pakai cermin mata hitam itu mesti dapat pengampunan serta merta dan silap silap hari bulan dapat bantuan geran kerajaan rm 2 juta lagi

    BalasPadam
  2. admin.. edit la kata-kata sikit je.. nanti kena akta hasutan.. tukar ayat manis sikit.. cepat admin edit cepat..

    BalasPadam
  3. jangan selalu menggunakan perkataan yg kasar,kalau kau dipanggil babi melayu boleh?orang ada hak nak cakap apa saja,kau ingat kau ni siapa ,pandai tulis 123 ,sudah memijak kepala orang,padan muka kau selalu dimarah"KURANG AJAR"malulah sebagai ibu bapa kau ni, kawan cina sy yg beritahu ,kau selalu maki orang cina.

    BalasPadam
  4. Beri contoh yg baik sebagai umat Islam...jgn ikut perasaan..biar bgsa lain nak kata apa pun..tetapi memandangkan Islam tidak prnah ajar kata2 kesat/sumpah seranah..elok tulis dgn cara baik...melambangkan keperibadian seseorang..

    BalasPadam
  5. skong2..X BLEH PKAI ADMIN NIE...KAKI NK MELAGAKAN ORG JE DIE NIE..KLU YE PUN CINA TU SALAH..KITE PNYA COUNTRY ADA LAW..X PERLU LER NK GUNA AYT2 CENGGITU..SEMBANG BUDI BAHASA AMALAN KITE..ADMIN SNDIRI X GUNAKANNYA..PE CER..AKU PN MLAYU GAK..
    ni ayat yg ko tulis ni admin...Dan Kalau Ia Berunsur Jenayah Atau Apa Sahaja Yang Menganggu Ketenteraman Awam, Gua Akan Bekerjasama Sepenuhnya Dengan Pihak Yang Berkenaan. Tq..
    ckp ko x srupe bikin admin

    BalasPadam
    Balasan
    1. gitu le....kalau dah tak sdar diri gitu le cakap nye.Sdah smpai msa lepas aje Harimau Malaya n tembak srta halau semua yg C.

      Padam
  6. ada juga golongan yg nk backup cina tu..

    BalasPadam
  7. Senang cerita tarik balik kewarganegaraan cina-cina babi sial ne smua!Buat semak je kat malaysia! x cukup2 ekonomi negara diorg monopoli, kuasa politik pun nak monopoli jg, jd d mana hak kt sebagai org melayu/bumiputra? Halau pulang je babi2 sial x sedar diri ne, x sedar d untung! Siall btul puuuihhh!

    BalasPadam
  8. Amoi ni kalau tak GILA, ada yang menyamar. nak bagitau surat khabar cina dah lama dah guna bahasa kesat nih, tiga tahun lepas, kalau kata Melayu bangkai, itu biasa, Zainuddin Maidin banyak simpan artikal nih. cuma yang sedap sekarang orang sungai manik, bagan datok dah naik menteri kdn. 13 mei 69, diaorang yang datang KL sailang lahanat ni

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top