Nuffnang

VIDEO : BETUL KER 95% POLIS SOKONG PR - ANWAR IBRAHIM




Sebelum ini, pasukan Polis kita menghadapi cabaran yang amat getir khususnya dalam membendung ancaman pengganas Kiram III yang cuba menceroboh Lahad Datu, Sabah. Ramai yang cedera dan terkorban tetapi malangnya, Pakatan Pembangkang dan kuncu-kuncu Anwar menuduh insiden ini sebagai sandiwara semata-mata.

Pelbagai reaksi yang kita dengar dari kalangan anggota, ada yang merungut dan ada yang bersetuju di atas tindakan yang diambil oleh kerajaan.

Namun, kita perlu akui bahawa polis juga manusia biasa yang juga mempunyai perasaan. Setiap anggota polis pasti tersentuh, sedih dan kecewa dengan tindakan kepimpinan Pakatan Pembangkang dan penyokong-penyokong mereka yang sengaja memaki hamun dan menghina mereka. 

Dan setelah teruk di maki hamun dan dihina tanpa belas kesihan oleh Pakatan Pembangkang, Anwar Ibrahim masih mahu menipu rakyat kononnya 95% anggota polis menyokong Pakatan Pembangkang di PRU13 yang lepas?


Lihat video di bawah :






HAIRAN.... jika ada yang percaya dengan omongan Anwar di dalam video di atas. 

Bahkan, semua orang tahu Pakatan Pembangkang telah memburuk-burukkan imej pihak polis selama ini dan kerana itu, 95% polis sokong Pakatan Pembangkang?

Come on.... Anwar. Who are you trying to bluff? 

Ironinya, Anwar 'mengiktiraf' pula 'sumpah polis' tersebut sedangkan diri beliau sendiri masih belum bersumpah muhabalah ke atas dakwaan aktiviti liwat beliau! 

Sungguh memalukan! Shame on you!


- SUMBER


BB: ADOILA... MACAM MANA ORANG BOLEH PERCAYA DAN TAKSUB DGN BANG NO

Share this article

1 Komen:

  1. Ini spesis memang dia pun ada jangka hayat juga dah nak monopouse.
    Kerajaan Malaysia ada strategy juga tidak mengikut rentak Arab gila spring. Silap2 spring bedai muka.ambilt tindakan once and for all.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top