Nuffnang

AMEKK KAU!!! PEROGOL GANAS KENA 11 TAHUN PENJARA 3 SEBATAN



Kota Bharu - Perbuatan jahat seorang pemuda merogol gadis yang dikenali melalui laman sosial dua tahun lalu berbalas apabila dia dijatuhi hukuman penjara 11 tahun dan tiga sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam. 

Mohamad Najibullah Razali, 20, yang turut bertindak ganas apabila menampar dan menolak mangsa ke tanah sebelum melakukan perbuatan keji itu di di jatuhi hukuman itu selepas Hakim Mohd. Yusuff Yunus berpuas hati dengan pongakuan bersalah tertuduh. 

Lelaki dari Semerak, Pasir Puteh itu didakwa merogol mangsa di dalam semak di Cherang Ruku pada 2 Disember 2011, antara pukul 10 malam hingga 1 pagi mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara 20 tahun dan sebat jika sabit kesalahan. 

Mohamad Najibullah kini ditahan di Sekolah Henry Gurney, Melaka selepas didapati bersalah atas kesalahan mencuri motosikal dan melupus barang curi sebelum ini.

Menurut fakta kes, sebelum kejadian, mangsa yang baru habis bekerja di sebuah pasar raya telah diajak keluar oleh tertuduh. Mereka berkenalan di sebuah laman sosial. Tertuduh kemudian telah membawa mangsa menghala ke Pasir Puteh dengan menaiki sebuah kereta Proton Iswara Aeroback sebelum pergi ke kawasan semak di Cherang Ruku untuk merogol gadis itu. Tertuduh juga telah menampar dan menolak mangsa ke atas tanah selepas mendapati gadis itu melawan.

Sumber: Kosmo



Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top