Nuffnang

PEJUANG IS : Polis Tahan Lelaki Bersenjata Di LRT Ampang!!!


Ya Allah, mohon lindungi Malaysia dari segala malapetala sepertimana yang berlaku di Jakarta baru-baru ini. Bahagian Cawangan Khas Anti Pengganas (E8) Bukit Aman menahan seorang lelaki disyaki terbabit dalam kegiatan kumpulan Negara Islam (IS) di ibu negara, malam tadi. 

Penahanan lelaki bersama senjata dan dokumen berkaitan IS di stesen LRT Jelatek, Ampang itu disahkan oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar melalui posting akaun Twitternya pagi ini. 

"Syabas E8 CK @PDRMsia semlm tkap 1 (L) disyaki elemen IS di LRT Jelatik, Ampg. Senjata dan dokumen IS dirampas. #GoPDRMGo," katanya.

Share this article

1 Komen:

  1. the threat is real and imminent, sesiapa yang beranggapan ini wayang, salahkah saya mendoakan ianya berlaku kepada anda dan tidak berlaku kepada orang lain?
    walaupun jika itu berlaku (kepada anda yang berkata wayang dan rubbish dll lg tu) ia tetap akan menjejaskan Malaysia keseluruhannya.. maka terpaksalah saya membatalkan permintaan itu dan berdoa semoga anda berubah dan menyokong PDRM dan ATM serta pihak berkuasa yang lain. GO PDRM !! Go ATM !!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top