Nuffnang

PERANCANGAN SYAITAN!!! DAP Bakal Realitikan Hasrat Jadi MB Selangor?


Dalam PRU 14 nanti, DAP bakal bertanding 8 kerusi DUN PAS yang masih tinggal dan jika DAP memenangi kesemua tambahan 8 kerusi tersebut serta mengekalkan kerusi sediada sementara PAN pula gagal untuk mempertahankan 8 kerusi yang “dilarikan” oleh ADUN “lompat” mereka dan BN serta PKR pula berjaya mengekalkan kerusi2 yang mereka menangi dalam PRU 13 lalu.
Katalah PAN akan berjaya mempertahankan beberapa kerusi yang “dilarikan” dan DAP pula tak dapat merampas semua kerusi daripada PAS, Apapun DAP akan menjadi parti paling dominan dalam DUN Selangor dan dengan DAP mempunyai calon yang mempunyai pencapaian akademik yang tinggi seperti Dr Aziz Bari, tidak kah mungkin MB Selangor akan dilantik dari kalangan Adun Melayu daripada DAP???

Jika kita pernah mempunyai MB Melayu boneka DAP daripada PAS di Perak siapakah yang berani jamin calon MB Melayu DAP Selangor nanti akan memperjuangkan nasib Melayu, Islam dan keadilan buat semua?

Atau…Adakah Azmin rela berputih mata melihat jawatan MB terlepas kepada DAP? - SUMBER

Dah berbuih dah cakap, dah penat bagi contoh Singapore dan Penang. Tapi kalau dah memang tak mau sedaq, lantak hangpa la....
Share this article

1 Komen:

  1. pkr hasil ciptaan raja liwat telah mengakibatkan cina dapigs berjaya memecah belahkan Melayu dan akhirnya, bukan saja kuasa ekonomi saja yang hilang di Selangor, kuasa politik pun akan tergadai.

    DAPIGS memang pengamal politik yang sangat kotor. Orang Melayu pkr dan PAN memang bodoh membiarkan masa depan bangsa dan agama tergadai.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top