Nuffnang

PERKHIDMATAN S*KSSS!!! Terdesak Sangat Ke Rafizi?


Wow!!! Rafizi semakin menggila. Agak-agak la kalau nak publisiti pun. Ni mesti ikutan dari ajaran Bang Non Si Raja Peliwat tu. Gunakanlah pendekatan yang lebih berhemah dan beretika, daripada menawarkan perkhidmatan s*ks. Gila lah.

Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli menerima beberapa mesej perkhidmatan s*ks oleh individu yang dipercayai melakukan iklan palsu di atas nama salah seorang ahli DAP, Syefura Othman menggunakan nombor telefonnya, hari ini.

Beliau yang dilihat tidak mengendahkan perkara berkenaan bagaimanapun memaklumkannya melalui akaun Twitter miliknya sambil mentertawakannya.

”Someone did a fake advert for Rara s*x service with my no. I’ve been getting calls for s*x service like this ha3”. (Seseorang membuat iklan palsu untuk perkhidmatan s*ks Rara menggunakan nombor telefon saya. Saya asyik menerima panggilan telefon perkhidmatan s*ks seperti ini hahaha)



Reaksinya yang bersahaja ketika berkongsi perbualan beliau bersama individu yang tidak dikenali itu mendapat perhatian warga maya yang turut berjenaka bersama.

“@rafiziramli YB taking the #2kerja to another level Nampak…hehe (Yang Berhormat @rafiziramli melakukan #2kerja ke peringkat seterusnya Nampak…heheh),” @AnipsMrc

“@rafiziramli hahaha..yb cakap je nak jumpa kat mana2.. bagi harapan kah kah kah,” @Arrazi_Tarmizi

“@rafiziramli ooo siang Rafizi, malam Rara ye yb,” @superFei10

Pada masa yang sama Syefura Othman atau lebih dikenali sebagai Rara turut membalas tweet Rafizi;

“@rafiziramli pun boleh.”

Buat malu je la.... Phuiiii...
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top