Nuffnang

MELAYU SOSIALIS PEROSAK BANGSA!! Itulah Hishamudin Rais Dan Haris Ibrahim

Kedua-dua individu ini merupakan manusia tidak beragama yang cuba menyesatkan umat Islam, terutama sekali golongan muda yang tidak terlatih keimanan mereka dengan fahaman ANYTHING BUT UMNO, SOSIALISME dan radikal.

Hishamuddin Rais dan Haris Ibrahim, kedua-duanya sudah terlalu lama selesa sehinggakan mereka menganggap diri mereka lebih atas dari undang-undang Malaysia. Kedua-duanya tidak pernah peduli dengan undang-undang negara, bahkan Haris Ibrahim yang juga merupakan seorang peguam, beranggapan dia lebih bijak daripada semua orang.




Mungkin kerana selama ini selesa dengan ketiadaan tindakan yang lebih tegas bagi menangani kekacauan yang cuba mereka cetuskan, apatah lagi kedua-dua ekor beruk tidak berekor itu menganggap mereka lebih pandai dan lebih hebat berbanding orang lain di Malaysia, beruk tidak berekor bernama Hishamuddin Rais dan Haris Ibrahim merancang untuk melakukan rusuhan dan demonstrasi dari semasa ke semasa.

Pertukaran Ketua Polis Negara dan Timbalannya, serta Menteri Dalam Negeri yang baru, diharapkan dapat menangani kedua-dua ekor beruk tidak berekor yang kerja mereka tidak lain dan tidak bukan, hanyalah mendapat upah daripada Anwar Ibrahim untuk mencetuskan kekacauan agar Anwar Ibrahim tidak berhadapan dengan tali gantung untuk kes Lahad Datu.

18 Mei telah dijadualkan oleh kedua-dua ekor beruk tidak berekor itu untuk memulakan kekacauan. Anwar Ibrahim pula telah menjanjikan, dalam tempoh 3 bulan, kerajaan Najib Abdul Razak akan jatuh dan berjaya digulingkan. Bahkan Anwar Ibrahim sudah pun meminta pertolongan daripada Barrack Obama agar Presiden Amerika Syarikat itu masuk campur dan membolehkannya menjadi Perdana Menteri, sepertimana yang berlaku di beberapa buah negara melibatkan campurtangan Amerika Syarikat.

Barrack Obama telah pun mengiktiraf kemenangan Barisan Nasional dan mengucapkan tahniah kepada Najib Abdul Razak menerusi satu panggilan telefon mengejut.

Anwar Ibrahim hidup kerana beruk-beruk tidak berekor seperti Hishamuddin Rais dan Haris Ibrahim. Spesies beruk tidak berekor seperti Hishamuddin Rais dan Haris Ibrahim cukup ramai dan hampir kesemua mereka berada di dalam PKR.

Justeru, bagi mengelakkan beruk-beruk tidak berekor itu terlepas kandang dan mula merosakkan negara ini, satu tindakan tegas perlu diambil. Sekurang-kurangnya dapat menyekat ideologi beruk tidak berekor yang cuba dipopuarkan oleh Hishamuddin Rais dan Haris Ibrahim.


Lihat lah Video Ini






Share this article

3 Komen:

  1. setuju inilah perosak negara, muka pun macam syaitan penghasut yang akan menyesatkan manusia ke neraka.

    pemuda KERAMAT

    BalasPadam
  2. Hishamuddin Rais ini sangat bahaya kpd negara.Awas....!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab dari pembangkang nanti dulu

      Padam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top