Nuffnang

PANASSS!!! Siapa Blogger Tua Yang Menjadi Pengkhianat PAS?




Nampaknya kemelut siapa bakal menjadi Menteri Besar Selangor semakin parah di kalangan ahli PAS sendiri. Terbaru, khabarnya ada seorang pengkhianat dari kalangan penulis blog PAS dari Perak yang menyebelahi PKR DAN IANYA TELAH DAPAT DIKESAN!!

Ikuti luahan seorang blogger yang mahu pemimpin PAS mengambil tindakan ke atas blogger pengkhianat tersebut yang juga didakwa menerima  bayaran daripada pihak tertentu yang pro PKR:


Atas bantuan blogger tua sosialis perak, blogger ini cuba mengalihkan tumpuan dengan bertanya soalan bangang dan bodoh sebagaimana tulangbesi yang sedang berusaha keras melindungi HANTU RAYA YANG MENGKHIANAT PAS. Dengan segala kudrat terpaksalah dikerah untuk melindungi pencacai dan barua pkr dalam pas.  

Jika PENGKHIANAT PAS INI DITEMUI PASTI banyak benda dapat diselamatkan. PENGKHIANAT PAS INI MASIH BERSIFAT LEMBU KENYANG DAN BERDIAM DIRI WALAUPUN DAH BANYAK PIHAK SURUH DIA MENGISTIHARKAN DIRI KELUAR PAS MENYERTAI PKR ATAUPUN DAP ATAU PUN PARTI PSM. Blogger tua sosiallis bekas cikgu pencen terpaksa bertanya soalan soalan bangang demi melindungi geng air longkang demi upah yang diterimanya.  

Sebelum 10 august 2014, PAS KENA mengenal pasti dulu PENGKHIANAT YANG CELAKA INI SEBELUM BERMESYUARAT. jika PAS tidak mengenal pasti PENGKHIANAT YANG CELAKA INI PASTI KEPUTUSAN MESYUARAT PAS 10 AUGUST INI PASTI AKAN DIKETAHUI SEBELUM KENYATAAN RASMI DIUMUMKAN OLEH PIHAK PAS.  

Blogger upahan pasti boleh mengeluarkan kenyataan dulu sebelum pas buat kenyataan rasmi. APAKAH PAS TERLALU BERLEMBUT DENGAN si pengkhianat ini, apakah ini hanyalah pandangan peribadi saja suka suka keluarkan printscreen atau ada agenda asing dalam kepala mamat mangkuk ayun ni. DAP boleh saja buat keputusan setuju tanpa perlu tunggu majlis mesyuarat pakatan 10 august. Dan tidak mendapat kecaman dari ahli parti mereka dan juga blogger upahan.  

Hanya PAS SAJA tidak boleh buat kenyataan sebelum 10 august, kecuali Presiden PAS bersetuju sebelum 10 august barulah boleh. Apa saja yang bertentangan kehendak ketua umum pasti tidak boleh. PEMIMPIN PAS SENDIRI JADI BODOH DAN BANGANG begitu bodoh disuruh hukum orang yang buat analisis tapi yang sebarkan analisis separuh masak tidak dikenakan tindakan. 

Inikah yang dikatakan pemimpin hebat PAS. kalau semua pandangan peribadi mana satu pandangan parti, boleh dipilih ke boleh kata ini hanya pandangan peribadi. mungkin sebab terlalu syok dengan gula gula ketua umum sampaikan lupa parti mana yang mereka ada sekarang. - DIPETIK DI SINI




Hmm..... Apa pun bagi penulis, penyatuan UMNO dan PAS adalah yang terbaik bagi mengekang penularan anasir sosialis yang nampaknya bukan sahaja semakin menular di kalangan pemimpin-pemimpin yang ada, malahan kepada anak-anak muda kita pada hari ini.

Bersatulah demi kemaslahatan UMMAH!!!


Share this article

1 Komen:

  1. DAP berani tegur PAS keran DAP memberikan sumbangan DUIT pada Parti PAS semasa Pilihanraya ke 13..

    Sumbangan ini adalah hasil drp Pelavuran, Judi, Jual Dadah dan segala macam Maksiat, APS terima makan duit tuuuh.

    Tak cukup dgn itu, DAP dan PKR melalui ANWAR, Mustapha Ali, Muhamed Sabu jumpa Susan Rice mintak Bantuan Kewangan Dana Pilihanraya... Makan Lagi Puak Pas..

    Puak PAS makan Duit Haram, beri pulak pada Pemimpin, Ulamak dan Ahli2 seluruh pelusuk.

    Laa Niee, Kata-kata Presiden, Mursyidul Am, Ulamak, Pemimpin tak lagi mahu didengari oleh ahli dan pemimpin bertelagah sesama sendiri...

    Inilah BAHAYAnya Memakan DUIT HARAM...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top