Nuffnang

HINA ISLAM : KJ Mahu Tindakan Tegas!!! @KhairyKJ



SEORANG pengguna Facebook, Kelvin Yip telah memuat naik satu kenyataan  dengan berkata “eh hello bastards, i know its hari raya and all but please fucking keep your prayers to the almighty off some loudspeaker at 6.45 a.m in the morning…fucking annoying shit…”.


Perbuatannya itu telah mencetuskan kemarahan masyarakat Islam di negara ini.


Pelbagai menggesa pihak berkuasa mengambil tindakan undang-undang yang keras kerana Kelvin telah menghina agama lain serta sengaja mencetuskan perpecahan di antara kaum di negara ini.




Bagi Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin, beliau mahu pihak berwajib supaya bertindak cepat dalam kes seumpama ini dengan tidak memilih kaum.


”Kasi ajar sikit,” tegas beliau yang juga Ketua Pemuda UMNO itu.


Walaupun ada yang "berbunyi" KJ agak lambat dalam isu ini, tapi bagi penulis sekurang-kurangnya ada juga pemimpin yang bersuara daripada langsung tiada.... Betul tak?


Kenyataan Penuh Di FB Khairy Jamaluddin


Cuma harapan supaya pihak yang berkaitan janganlah membuat rakyat rasa terhina dan mengambil tindakan sendiri kerana hilang kepercayaan dan keyakinan dengan mereka.

Fikir-fikirkan....
Share this article

1 Komen:

  1. AG...telur takde..balik Sabah la dan pencen cepat lagi bagus.
    KPN..kenapa bisu..melayu bertindak cepat ambik tindakan..ini cina makan babi ...kenapa diam..nak tunggu parang terbang dulu baru nak bertindak? Itu pun ke atas melayu..jgn pilih bulu sangat...kenapa kes ku chin wah..tiada tindakan eh...AG Tolong jawab sikit

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top