Nuffnang

VIDEO : @AnwarIbrahim Salahkan Kerajaan, Tapi Nampak Kebodohan Diri Sendiri!!!



Anwar Ibrahim beberapa hari lepas telah berlepas ke London untuk mengadakan beberapa temuramah dengan media luar. Umum tahu, tidak lain dan tidak bukan adalah hasratnya untuk memburukkan negara Malaysia. Di sana, beliau telah mengadakan sessi temuramah dengan BBC Radio 4 dan juga ditemuramah Nina Dos Santos untuk siaran langsung CNN. Namun CTS lebih tertarik dengan rakaman yang dilakukan dengan GMT Studio (video di bawah). 

Walaupun Anwar Ibrahim di dalam temubual berkenaan, kelihatan cuba untuk memburukkan negara terutama ketika memberi ulasan bahawa Kerajaan Malaysia cuba berkonspirasi dan menyembunyikan maklumat mengenai pesawat MAS MH370 yang hilang. Dalam rakaman berdurasi 5.05 minit berkenaan, nampak sangat kebodohan beliau menjawab soalan-soalan daripada wartawan Mat Salleh dari London itu. 

Mungkin disebabkan kebodohan beliau itulah kepulangan beliau dri London tidak disambut gah oleh pengikut-pengikutnya. Tiada lagi puluhan ribu orang yang menyambutnya di KLIA. Tiada lagi laungan reformasi dan 'Hidup Anwar Ibrahim' kedengaran ketika beliau menjejak kaki ke tanahair. Mungkin Rakyat sudah muak kot?




Share this article

3 Komen:

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top