Nuffnang

SEDIH!!! Harga Gadis Ini Semurah 1 Tin Gam!!!



Sedih!!! Sedih sangat-sangat. Kepada ibu bapa, tolonglah....... Pantaulah anak-anak anda baik lelaki mahupun perempuan bagi mengelakkan perkara seperti ini menimpa diri anda. Kepada pihak berwajib, diharap pendedahan ini dapat membantu anda mengesan dan "menyelamatkan" anak gadis ini dari terus hanyut dengan dunia maksiat ini.

Hanya memerlukan modal satu tin gam yang berharga tidak sampai RM5, lelaki hidung belang yang tinggal di sekitar bandar Kuantan boleh menikmati tubuh seorang gadis berusia 16 tahun yang berkeliaran di sekitar kawasan ini dengan tujuan mencari sesiapa yang sanggup membekalkan bahan mengkhayalkan itu kepadanya.

Bukan setakat melakukan aksi ringan-ringan, malah gadis yang sering dilihat mundar mandir di Jalan Pasar dan Medan Warisan ini boleh di ajak ke ranjang asalkan ketagihan terhadap gam dapat dihilangkan.

Gadis ini di gelar ‘Minah Gam Ringan-Ringan’ oleh orang ramai yang mengenalinya. Bagi golongan lelaki yang ingin mendapatkannya, mereka tidak perlu bersusah payah mengeluarkan modal yang banyak, cukup dengan satu tin gam remaja ini pasti milik mereka.

Fenomena ketagihan gam dikalangan remaja di bandar Kuantan dilihat semakin membimbangkan kerana mereka yang terlibat sanggup melakukan apa sahaja asalkan ketagihan mereka dapat di hilangkan.

Tabiat ini digemari oleh golongan remaja terutamanya pelajar sekolah di sebabkan harganya yang murah dan ia mudah di dapati di kedai-kedai.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top