Nuffnang

LETUPAN : 2 Tentera Cedera Dalam Demo Letupan Di PWTC




Dua anggota tentera cedera ringan apabila terkena serpihan siling selepas menonton demonstrasi letupan bom sempena Pameran Perkhidmatan Pertahanan Asia (DSA) 2014 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, petang tadi.

Pengarah Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur, Khiruddin Drahman berkata, dua tentera berkenaan seorang daripadanya cedera ringan di kepala manakala seorang lagi pengsan dihempap siling itu.

"Keadaan mereka bagaimanapun dilaporkan stabil dan sedang dirawat di Hospital Kuala Lumpur.




"Kejadian itu berpunca daripada demonstrasi letupan bom (sebenar) oleh pasukan tentera yang mengakibatkan sebahagian siling anjung PWTC di tingkat dua runtuh," katanya ketika dihubungi Bernama.
Share this article

5 Komen:

  1. Inilah kerja bodoh yang dilakukan oleh angkatan tentera ,kerana nak tunjuk hebat dan dikagumi akhirnya memakan diri dan kerosakan harta benda.Lain kali jangan buat kerja bodoh ......macam ini .

    BalasPadam
  2. terlampau bodoh ke ATM ni x kaji dulu sebelum nak buat

    BalasPadam
  3. Memang mcm nak runtuh bangunan saya ada disana semasa tembakan dilepaskan memang tiada akal buat mcm tu habis dinding retak teruk

    BalasPadam
  4. Lain kali....fikir dahulu sblm buat.

    BalasPadam
  5. Panglima ATM kena jawab nih ...dan ambil tindakan kepada perancang dan pegawai yang meluluskan demo tersebut.Kalau panglima tak ambil tindakan mini menunjukan panglima sendiri pun bodoh piang ....

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top