Nuffnang

HASUTAN!!! Akhirnya.....TIAN CHUAK DITAHAN? Video Disertakan..



Tian Chuak telah mengeluarkan satu TWEET yang berbau fitnah dan provokasi melampau seperti:

"NAJIB HAS DECLARED WAR AGAINST PAKATAN RAKYAT; THE PEOPLE ARE READY FOR AN ALL OUT UPRISING." (Najib telah mengisytiharkan perang ke atas Pakatan Rakyat; Rakyat telah bersedia untuk bangkit menentang sepenuhnya).

"NAJIB SENTENCED ANWAR TO 5 YEAR IMPRISONMENT - THE PEOPLE WILL BRING DOWN NAJIB IN 5 MONTHS, THAT I PROMISE YOU!!! (Najib menghukum Anwar selama 5 tahun penjara - rakyat akan menurunkan Najib dalam masa 5 bulan, itu janji saya kepada anda!!)




Hasil laporan polis yang dibuat oleh bekas ADUN Batu Kawan, Huan Chen Guan pada 7 Mac lalu, pihak polis telah menahan Tian Chuak, di lobi Hotel Armada, Petaling Jaya pada 14 April jam 7:45 malam.

Sementara itu, Setiausaha Politik kepada Tian Chuak, Rozan Mat Rasip berkata ketika didatangi 10 anggota polis berpakaian biasa, Tian Chuak sedang bertemu dengan kenalannya di hotel terbabit. "Mereka hanya menunjukkan waran untuk menyita telefon bimbit berkenaan, namun tidak menyatakan pula untuk tujuan apa. Mereka cuma kata untuk siasatan di bawah Akta Hasutan, katanya ketika dihubungi. 




BACA LAGI : KLIK SINI
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top