Nuffnang

PANAS!!! Anak Muda Ni Suka Sangat Polis Mati Ditembak!!!



Maaflah, bukan nak menyibuk atau menjaga tepi kain orang. Tapi penulis terpanggil untuk mengangkat isu ini atas rasa "KEBIADABAN" ini agak keterlaluan untuk dikomen secara terbuka di FB. 

Mungkin anak muda ini ada cerita atau "kisah" yang tidak berapa baik dengan pihak polis, namun untuk memaki SEMUA anggota keselamatan dan "bergembira" dengan kematian pihak yang menjaga ketenteraman dan keamananan negara merupakan satu perlakuan yang penulis kategorikan sebagai BIADAP dan MELAMPAU!!!

Mungkin beliau memberikan respon untuk berita kematian anggota polis berpangkat koperal (KLIK SINI) di Pahang semalam semasa bertugas.





Tidak habis dengan itu, satu lagi posting beliau di wall fbnya pada September 2013 juga seolah-olah memperlekehkan anggota yang menjalankan siasatan :


"Sungguh klakar!dpt kenakan seorang anggota polis di sbuah jln di gong bdak bbrapa ari lpas..ada ke dia nk tnya n gepot org dgn prtnyaan yg xmsuk akal lngsung..mcm mna la nk gepot pnjnayah mcm ni..bodoh nk mmpus..hrap aku je ckp tntang diri aku yg low profile..ambk stir kena di kwn aku smpai malu bsar..aku bkn xleh knakan dia tpi bnyak menda aku tgh pikir mlm tu..dia nk cri peragut,tpi ckp bodoh2 dgn aku n kwnku..bahlol nk mampus!"




FB Beliau : KLIK SINI



Share this article

3 Komen:

  1. Ni mesti kes nak jadi polis tak dapat...vangang nak mampos..dah la keje tanam anggur...memang sampai ke tua la jawabnya..

    BalasPadam
  2. owh...dari unisel...

    BalasPadam
  3. "...sapa suruh jadi polis, byk lg kerja lain" Sebodoh2 statement yg aku pernah jumpa.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top