Nuffnang

KOMA!!! : Pesara Tentera Yang Bernazar Berjalan Ke Putrajaya Dipukul!!!

Korang masih ingat dengan seorang bekas anggota tentera yang bernazar mahu berjalan kaki dari Besut ke Putrajaya jika Barisan Nasional (BN) beroleh kemenangan dalam Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut pada 24 Julai 2013 yang lalu?





Kejadian dikatakan ada kaitan dengan program nazar = Walk For Malaysia, yang dia buat pada tahun lepas 2013 selepas BN berjaya memenangi PRU ke 2013 pada bulan Mei 2013.

Perghhhhhh.

Marah betul orang yang pukul dia tue. Sampai mengamok2 dan mengambil objek keras hantuk kat kepala pakcik tue. Tak pasal2 jadi buruan polis dan jejaskan masa depan sendiri. 

Lihat petikan berita ;





Sampai koma pakcik tue dibuatnya.

Laporan polis telah dibuat dan polis akan menyiasat kes ini secara terperinci. Kalau ada apa2 masalah dalam program Walk For Malaysia tue sepatutnya settle la ikut cara yang betul. Jangan pukul2.. apatah lagi pukul2 orang sampai koma.

Apa pun kita tunggu la hasil siasatan lanjut dari pihak polis macam mana. Untuk keluarga mangsa pula, semoga banyak2 bersabar. Insya-Allah pakcik tue nanti akan sedar kembali.. banyak2 berdoa dan meminta pertolongan pada Allah sama.
Share this article

0 Komen:

Catat Komen

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top