Nuffnang

BINATANG!!! Juru Kimpal Culik Dan Rogol Isteri Orang!!!


Padah perlakuan kejam seorang juru kimpal melarikan isteri orang dan merogolnya ketika datang bulan, dia dihukum penjara 12 tahun dan enam sebatan oleh mahkamah sesyen, di sini, semalam.

Hukuman diputuskan Hakim, Mohd Yusoff Yunus terhadap tertuduh yang berasal dari Kampung Bechah, Tendong, Pasir Mas.

Muhammad Hanif Mazlan, 24, mengaku salah pada dua tuduhan merogol mangsa yang ketika itu berusia 23 tahun, di dua lokasi berasingan pada 10 April 2014.

Kejadian pertama berlaku antara jam 10 dan 11.30 pagi, di sebuah rumah Flat Taman Bahagia, di sini, manakala kejadian kedua berlaku antara jam 4 dan 4.30 petang, di sebuah rumah di alamat Desa Harmoni, Wakaf Che Yeh, di sini.

Bagi kedua-dua tuduhan itu, tertuduh dihukum penjara masing-masing 12 tahun dan tiga sebatan dan diarah berkuat kuasa serentak dari tarikh dia ditahan pada hari sama kejadian berlaku, menjadikan keseluruhan penjara yang perlu dijalani selama tempoh 12 tahun dan enam sebatan.

Sementara itu, tertuduh juga dihukum penjara setahun berkuat kuasa serentak atas kesalahan menggunakan kekerasan jenayah terhadap mangsa sama dengan cubaan mengurungnya dengan salah di sebuah kedai makan di Jalan Pasir Mas – Salor, di sini, pada jam 4 pagi, hari sama.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top