Nuffnang

MELAMPAU!!! Astro Hina Dan Tindas Wanita Bertudung?



Tak habis-habis Islam dipersenda.... Tak habis-habis juga Astro mengambil tindakan yang membangkitkan amarah rakyat Malaysia. Mohon sangat-sangat andai benar seperti yang didakwa wanita ini, tindakan tegas diambil bagi memberi pengajaran kepada pihak ASTRO.

Kalau sebelum ini kita dihebuhkan dengan cerita anak aktor popular Rosham Nor yang tidak diterima bekerja di sebuah restoran makanan segera kerana bertudung, kini nampaknya tindakan yang sama dilakukan pihak Astro.

Markonah Sood dalam laman twitternya berkongsi kisah di mana beliau menerima tawaran untuk temuduga di pejabat CEO Astro. Melalui perbualan telefon, beliau telah diminta untuk menghantar gambar terkini beliau.

Apa yang mengejutkan ialah, selepas menghantar gambar sepertimana yang diminta, pihak Astro menghubungi beliau semula dan memaklumkan bahawa mereka (Astro) mencari individu yang tidak memakai skaf (tudung).


Mohon pihak Astro tampil menjelaskan isu ini. Adakah mereka juga mengamalkan diskriminasi agama? Atau hanya individu-individu tertentu sahaja yang berada di dalam Astro yang mengambil tindakan seolah-olah Astro itu milik bapaknya!!!
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top